KudoZ home » English to Romanian » Electronics / Elect Eng

standard TCP/IP over Ethernet WAN protocol stack

Romanian translation: suita de protocoale standard tcp/ip prin ethernet wan


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:standard TCP/IP over Ethernet WAN protocol stack
Romanian translation:suita de protocoale standard tcp/ip prin ethernet wan
Entered by: mara_cojocaru

14:18 Oct 27, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Electronics / Elect Eng
English term or phrase: standard TCP/IP over Ethernet WAN protocol stack
Implementation of an Open Architecture, based on standard TCP/IP over Ethernet WAN protocol stack for all the networking and voice/data communication among the different levels of control of the system
mara_cojocaru
Romania
suita de protocoale standard tcp/ip prin ethernet wan
Explanation:
O altă variantă pentru stack ar fi "stivă" conform glosarului Microsoft.
Selected response from:

Lucian Ursu
Romania
Grading comment
Multumesc, cred ca e foarte buna varianta ta!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3suita de protocoale standard tcp/ip prin ethernet wan
Lucian Ursu
5transmisie de pachete prin protocol standard TCP/IP prin port Ethernet WAN
Áron Török


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
standard tcp/ip over ethernet wan protocol stack
suita de protocoale standard tcp/ip prin ethernet wan


Explanation:
O altă variantă pentru stack ar fi "stivă" conform glosarului Microsoft.

Lucian Ursu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc, cred ca e foarte buna varianta ta!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Luminita Fundatureanu
1 hr
  -> Mulţumesc, Luminiţa.

agree  Florin Ular: Da, se foloseşte şi „stivă de protocoale” http://www.google.com/search?q=stiva de protocoale&ie=utf-8&...
17 hrs
  -> Mulţumesc, Florin.

agree  MMFORREST
1 day6 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
standard tcp/ip over ethernet wan protocol stack
transmisie de pachete prin protocol standard TCP/IP prin port Ethernet WAN


Explanation:
WAN (wide area network) este format de obicei din mai multe LAN (Local Area network)-uri aflate in locatii diferite. Intre aceste comunicarea se realizeaza prin pachete standard TCP/IP

Áron Török
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 28