KudoZ home » English to Romanian » Electronics / Elect Eng

surging low rpm

Romanian translation: variatia sarcinii la turatie redusa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:surging low rpm
Romanian translation:variatia sarcinii la turatie redusa
Entered by: Florin Hulubei

22:01 Mar 3, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / navigatie
English term or phrase: surging low rpm
boats
Florin Hulubei
variatia sarcinii la turatie redusa
Explanation:
rpm(rotatii pe minut)
Selected response from:

Mihaela Sinca
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1pompaj la turatii scazuteCristian Nicolaescu
4variatia sarcinii la turatie redusa
Mihaela Sinca
3pompare la turatie redusa
Irene S.


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pompare la turatie redusa


Explanation:
Probabil la sistemul de racire/alimentare...

Irene S.
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 200

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
variatia sarcinii la turatie redusa


Explanation:
rpm(rotatii pe minut)

Mihaela Sinca
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
pompaj la turatii scazute


Explanation:
sau
aparitia fenomenului de pompaj la turatii scazute

fara context nu se poate da o formulare mai precisa. insa e vorba de "pompaj" nu "pompare"

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-04 09:12:52 (GMT)
--------------------------------------------------

Pentru Irene

Nu am Dex-ul la indemana, insa asa cum se vede si din referintele de mai sus printre specialisti este incetatenita notiunea de \"pompaj\" care vine din traducerea franceza a lui \"surge\" si anume \"pompage\" vezi Grand Dictionnaire. Aceasta cred ca a fost introdusa (si este des folosita) special pentru nu crea confuzii si a diferentia fenomenul tranzitoriu de crestere brusca a presiunii de refulare in timpul functionarii unei masini rotative de cel de \"pompare\" care poate fi generat de ex. prin simpla actionare a unei pompe. Vezi \"pompare\" la adresa http://dictionar.allnet.ro/dictionar.php


    Reference: http://www.google.ro/search?hl=ro&inlang=pl&ie=ISO-8859-2&q=...
Cristian Nicolaescu
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ZAMOLXIS
1 hr

neutral  Irene S.: Daca arunci un ochi in DEX o sa vezi ca este acelasi lucru
1 hr
  -> vezi raspunsul mai sus