KudoZ home » English to Romanian » Electronics / Elect Eng

salt in compressor inlet

Romanian translation: sare in gura de admisie a compresorului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:salt in compressor inlet
Romanian translation:sare in gura de admisie a compresorului
Entered by: Mihaela Sinca

22:06 Mar 3, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / navigatie
English term or phrase: salt in compressor inlet
boat
Florin Hulubei
sare in gura de admisie a compresorului
Explanation:
sare in gura de admisie a compresorului
Selected response from:

Mihaela Sinca
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1depunere sare pe peretii interiori ai conductei de aspiratieCristian Nicolaescu
4sare in gura de admisie a compresorului
Mihaela Sinca


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sare in gura de admisie a compresorului


Explanation:
sare in gura de admisie a compresorului

Mihaela Sinca
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
depunere sare pe peretii interiori ai conductei de aspiratie


Explanation:
in compresor

in functie de constructia compresorului la aspiratie poate sa fie "conducta de aspiratie/ galerie de admisie/etc.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-04 07:12:32 (GMT)
--------------------------------------------------

MANUAL TEHNIC
Formatul fisierelor: PDF/Adobe Acrobat - Versiunea HTML
... efectuarii acestei lucrari. Aceasta va elimina formarea funinginei
pe peretii interiori ai tubului de cupru. LEGATURILE ELECTRICE ...
www.romstal.ro/press/RCM 10R_50R.pdf - Pagini similare

scroll_test
... din PP-R fiind in medie de 50 de ani), nu este atacata de substantele agresive din
apa, nu rugineste, nu au loc depuneri pe peretii interiori ai tevii care ar ...
www.tehnicainstalatiilor.ro/ nr_14/articol-ti-14,-37.php - 34k - în Cache - Pagini similare
[ Mai multe rezultate din www.tehnicainstalatiilor.ro ]

FIB.RO
... pentru sere si solarii Dispozitive de tratare magnetica a apei, pentru indepartarea
depunerilor de crusta (piatra)pe peretii interiori ai conductelor, cazanelor


Cristian Nicolaescu
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ZAMOLXIS
53 mins