KudoZ home » English to Romanian » Electronics / Elect Eng

20 ’ Container ---piece

Romanian translation: container de 20 picioare


15:36 Jul 5, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Electronics / Elect Eng
English term or phrase: 20 ’ Container ---piece
In legatura cu un TV LCD cu teletex.

Dimensions incl support
58,0(H)x 42,9(W)x 20,8(D)cm

Container loading
•20 ’ Container ---piece
•40 ’ Container ---piece
xxxMihai Badea
Luxembourg
Romanian translation:container de 20 picioare
Explanation:
...o fabrica de containere de 20 si 40 picioare, in perspectiva realizarii terminalului de containere in portul Constanta
http://sas.baniinostri.ro/evenimente_sas_judet.php?Eveniment...

Semiremorca este destinata transportului de marfuri ambalate in containere standardizate de 10, 20, 30, sau 40 picioare
http://www.mecmirsa.ro/ro_semiremorci.htm

Se intentioneaza importul a cca 100 containere de 40 picioare pe an.
http://valcea.cci.ro/Members/geno/cereri_oferte

20 ft container, 40 ft container
http://www.imut.ro/cont.htm
Selected response from:

Filip Gadiuta
Romania
Grading comment
Va multumesc tuturor pentru ajutor. Ii multumesc lui Dan pentru intelegere.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1container de 20 picioare
Filip Gadiuta
5 -1container de 20 tzoli
Bogdan Burghelea
1container 20 bucati
Dan Dascalescu


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
20 ’ container ---piece
container de 20 tzoli


Explanation:
apostroful (') este simbolul englezesc pentru unitatea de masura "tzol" (cca. 2,25 cm)

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 31

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Filip Gadiuta: Nu tzoli, ci picioare (30.48 cm, parca). Sunt containerele care se incarca pe vapor...
26 mins

disagree  Dan Dascalescu: apostroful e pentru foot, ghilimelele sunt pentru inch (2.54 cm): http://www.google.com/search?q=3 1/2 5 .25 floppy
4 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
20 ’ container ---piece
container de 20 picioare


Explanation:
...o fabrica de containere de 20 si 40 picioare, in perspectiva realizarii terminalului de containere in portul Constanta
http://sas.baniinostri.ro/evenimente_sas_judet.php?Eveniment...

Semiremorca este destinata transportului de marfuri ambalate in containere standardizate de 10, 20, 30, sau 40 picioare
http://www.mecmirsa.ro/ro_semiremorci.htm

Se intentioneaza importul a cca 100 containere de 40 picioare pe an.
http://valcea.cci.ro/Members/geno/cereri_oferte

20 ft container, 40 ft container
http://www.imut.ro/cont.htm

Filip Gadiuta
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Va multumesc tuturor pentru ajutor. Ii multumesc lui Dan pentru intelegere.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dan Dascalescu: Agree, dar ce e cu "---piece" ?
3 hrs
  -> Multumesc... Posibil sa fie container 20' -> incap 500 bucati.

5 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
20 ’ container ---piece
container 20 bucati


Explanation:
Un fel de "bax" pentru produse electrocasnice, cred :-)

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2004-07-12 07:19:39 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Disregard this answer, please.

Dan Dascalescu
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Filip Gadiuta: Containerele sunt in general de doua feluri, de 20 de picioare si de 40 de picioare... http://www.maersksealand.com/msl/msl/Gauss/main/equip_intro....
3 hrs