KudoZ home » English to Romanian » Energy / Power Generation

wet flue gas cleaning device

Romanian translation: dispozitiv de epurare a gazelor reziduale pe cale umeda


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wet flue gas cleaning device
Romanian translation:dispozitiv de epurare a gazelor reziduale pe cale umeda
Entered by: Cristian Nicolaescu

18:50 May 22, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: wet flue gas cleaning device
O sursa de ape reziduale.

Multumesc frumos,
Veronica
Maricica W.
dispozitiv de epurare a gazelor reziduale pe cale umeda
Explanation:
sau "filtru umed pentru epurarea gazelor reziduale"

http://www.google.ro/search?hl=ro&q=":dispozitiv de epurare"...

http://www.google.ro/search?hl=ro&q="pe cale umeda"&meta=

http://www.google.ro/search?hl=ro&q="filtru umed"&meta=

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 36 mins (2005-05-23 07:26:44 GMT)
--------------------------------------------------

vezi \"wet flue gas\" la adresa
http://www.ec.gc.ca/CEPARegistry/documents/participation/gui...
http://www.ec.gc.ca/RegistreLCPE/documents/participation/gui...

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 36 mins (2005-05-23 07:27:21 GMT)
--------------------------------------------------

si compara cu aceasi pagina in franceza
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Multumesc :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dispozitiv de purificare umed a gazelor arsedan chirita
4dispozitiv de epurare a gazelor reziduale pe cale umedaCristian Nicolaescu
3 +1dispozitiv de purificare a gazului rezidual umed
Stefan Samu


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dispozitiv de purificare a gazului rezidual umed


Explanation:
dispozitiv de purificare a gazului rezidual umed

Stefan Samu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iulia Manescu
2 hrs

neutral  Maria Diaconu: "wet" se referă la dispozitiv şi nu la gaze
11 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dispozitiv de purificare umed a gazelor arse


Explanation:
dispozitiv pentru obtinerea emisiilor gazelor arse la cos cerute de normele de mediu

dan chirita
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: Desigur că "wet" se referă la dispozitiv şi nu la gaze
48 mins
  -> multumesc

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dispozitiv de epurare a gazelor reziduale pe cale umeda


Explanation:
sau "filtru umed pentru epurarea gazelor reziduale"

http://www.google.ro/search?hl=ro&q=":dispozitiv de epurare"...

http://www.google.ro/search?hl=ro&q="pe cale umeda"&meta=

http://www.google.ro/search?hl=ro&q="filtru umed"&meta=

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 36 mins (2005-05-23 07:26:44 GMT)
--------------------------------------------------

vezi \"wet flue gas\" la adresa
http://www.ec.gc.ca/CEPARegistry/documents/participation/gui...
http://www.ec.gc.ca/RegistreLCPE/documents/participation/gui...

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 36 mins (2005-05-23 07:27:21 GMT)
--------------------------------------------------

si compara cu aceasi pagina in franceza

Cristian Nicolaescu
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Multumesc :)