KudoZ home » English to Romanian » Energy / Power Generation

dust analyser

Romanian translation: analizator /analizor hidric de praf


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dust analyser against water
Romanian translation:analizator /analizor hidric de praf
Entered by: lucca

14:17 Feb 8, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: dust analyser
dust analyser against water
Cristiana Malinas
Romania
analizator hidric de praf
Explanation:
O soluţie mai bună n-am găsit.
HTH

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-02-08 16:27:33 GMT)
--------------------------------------------------

sau analizor
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Multumesc tuturor
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3analizator hidric de praflucca
3analizor de praf/ analizor pentru emisii de pulberi
Elvira Tatucu


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
analizor de praf/ analizor pentru emisii de pulberi


Explanation:
Am gasit soiul asta de analizor enumerat in doc. de la http://www.apmbm.ro/docs/rapoarte/CAPITOLUL 11_2005.pdf
pag. 109- de fapt pag 2 a fişierului pdf.
Oricum emisiile de praf (sau pulberi) trebuie strict monitorizare cf. celor mai recente reglementari asa ca poftim: avem si "analizoare de praf cu apă"





    Reference: http://www.apmbm.ro/docs/rapoarte/CAPITOLUL%2011_2005.pdf
Elvira Tatucu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
analizator hidric de praf


Explanation:
O soluţie mai bună n-am găsit.
HTH

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-02-08 16:27:33 GMT)
--------------------------------------------------

sau analizor

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc tuturor

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Tatucu: Nu mi-a venit ideea cu "hidric" dar sună mai bine!
9 mins
  -> Mulţumesc ;-)

agree  Marinela Sandoval
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Nona Stanciu Dell'Acqua
4 hrs
  -> Mulţumesc!