KudoZ home » English to Romanian » Energy / Power Generation

shaping the future through today's actions

Romanian translation: actiunile de astazi dau formă viitorului


09:15 Jun 28, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Energy / Power Generation / shaping the future through today's actions
English term or phrase: shaping the future through today's actions
Formarea viitorului prin activitatile de astazi?
oenescu25
Romanian translation:actiunile de astazi dau formă viitorului
Explanation:
.
Selected response from:

Monika Silea
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4făurirea viitorului prin acţiunile din prezent
Elvira Tatucu
4 +2actiunile prezentului dau forma viitorului
Madalina Gavrila-Milliot
5conturarea viitorului prin actiunile din prezentRODICA CIOBANU
4actiunile de astazi dau formă viitoruluiMonika Silea


Discussion entries: 2





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
actiunile de astazi dau formă viitorului


Explanation:
.

Monika Silea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
actiunile prezentului dau forma viitorului


Explanation:
de exemplu...

Madalina Gavrila-Milliot
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dan Barbulescu
21 mins

agree  Maria Diaconu
20 hrs

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
făurirea viitorului prin acţiunile din prezent


Explanation:
O altă părere! Mai simplu şi mai comun ):

Elvira Tatucu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
3 hrs
  -> Mulţumesc Andrei!

agree  Bogdan Burghelea
5 hrs
  -> Mulţumesc Bogdan!

agree  Anca Nitu
7 hrs
  -> Mulţumesc Anca!

agree  lucca
20 hrs
  -> Mulţumesc Lucian

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
conturarea viitorului prin actiunile din prezent


Explanation:
shape=a forma, contura, dezvolta

RODICA CIOBANU
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Monika Silea