KudoZ home » English to Romanian » Energy / Power Generation

approach temperature

Romanian translation: temperatura de acces


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:approach temperature
Romanian translation:temperatura de acces
Entered by: Word_Wise

15:10 Feb 17, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / Termotehnică
English term or phrase: approach temperature
The high thermal capacity leads to low approach temperature, that is difference between plant water supply temperature and spray gun cooling water temperature.

Este cumva chiar "temperatură diferenţială"?
Dan Topor
Romania
temperatura de acces
Explanation:
Selected response from:

Word_Wise
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2temperatura de accesWord_Wise
3apropierea de limita de racire
tagore
3temperatura de interventieAnca Nitu


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
temperatura de acces


Explanation:


Word_Wise
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ciprian - Vasile Popescu
1 hr
  -> Multumesc

agree  Tradeuro Language Services
5 days
  -> Multumesc

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
temperatura de interventie


Explanation:
mai degraba
The high thermal capacity leads to low approach temperature,
conductivitatea termica ridicata duce la o temperatura joasa de interventie

mai trebui context


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
apropierea de limita de racire


Explanation:
Ref. la turnuri de racire cu evaporare

Acesta pare a fi termenul care defineste diferenta dintre :
temperatura apei la iesirea din turnul de racire si temperatura aerului masurata la termometrul umed ("temperatura bulbului umed" - aceasta fiind totodata si temperatura-limita pana la care ar putea fi racita apa prin acest procedeu).

Suna destul de ciudat - deoarece nu se folosesc deloc cuvintele "temperatura", diferenta", "ecart", etc - dar poate totusi este practic si sugestiv pentru specialisti.

Alta referinte :
- http://www.ewk.ro/faq.html
- http://www.romind.ro/download.php?file=523
- http://www.calorserv.ro/produse/Climatizare--Ventilare-si-Tr...

Acesta este rezultatul "sapaturilor" care le-am facut si sper sa va ajute la ceva.
Cu bine


    Reference: http://www.termooptim.ro/docs/termooptim_trtf.pdf
    Reference: http://www.engineeringtoolbox.com/cooling-tower-efficiency-d...
tagore
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12