KudoZ home » English to Romanian » Engineering: Industrial

basic design engineering

Romanian translation: proiect tehnic


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:basic design engineering
Romanian translation:proiect tehnic

13:39 Jun 15, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: basic design engineering
an item in a cost estimate for a construction project
alex
proiect tehnic
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs 17 mins (2005-06-16 04:57:18 GMT)
--------------------------------------------------

vezi pe google

Prompt Trading > Servicii > Proiectare ::..
Fazele de proiect tehnic (PT) si detalii de executie (DE) sunt premergatoare
inceperii lucrarilor de ...(detalii). Intocmire buget constructie ...
www.prompt-trading.ro/ro/pro.htm - 22k -

http://64.233.183.104/search?q=cache:P_fs4FGE9CIJ:www.edu.ro...
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
useful link
thanx a bunch
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1proiect tehnicCristian Nicolaescu
4proiect tip
Mihaela Brooks
4proiectarea de baza design
Elena Matei


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
proiectarea de baza design


Explanation:
proiectare de baza design

Elena Matei
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
proiect tip


Explanation:
**

Mihaela Brooks
Canada
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
proiect tehnic


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs 17 mins (2005-06-16 04:57:18 GMT)
--------------------------------------------------

vezi pe google

Prompt Trading > Servicii > Proiectare ::..
Fazele de proiect tehnic (PT) si detalii de executie (DE) sunt premergatoare
inceperii lucrarilor de ...(detalii). Intocmire buget constructie ...
www.prompt-trading.ro/ro/pro.htm - 22k -

http://64.233.183.104/search?q=cache:P_fs4FGE9CIJ:www.edu.ro...

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 103
Grading comment
useful link
thanx a bunch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paula Marginean
44 mins
  -> multumesc