KudoZ home » English to Romanian » Engineering: Industrial

detail(ed) engineering

Romanian translation: Detaliile (de executie) ale proiectului technic


13:40 Jun 15, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: detail(ed) engineering
an item in a cost estimate for a construction ptoject
alex
Romanian translation:Detaliile (de executie) ale proiectului technic
Explanation:
**
Selected response from:

Mihaela Brooks
Canada
Grading comment
you're the one, thanks muchly indeed
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Detaliile (de executie) ale proiectului technic
Mihaela Brooks
5proiectare de detaliu
Oana Apetrei
4proiectare in detaliu/detailata
Elena Matei


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
proiectare in detaliu/detailata


Explanation:
proiectare detailata

Elena Matei
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Detaliile (de executie) ale proiectului technic


Explanation:
**

Mihaela Brooks
Canada
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
you're the one, thanks muchly indeed

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Nicolaescu: detalii de executie, (formula scurta incetatenita), vezi http://64.233.183.104/search?q=cache:CVHAwZTd-J0J:www.prompt...
6 hrs
  -> Multumesc Magnum....buna pg web...

agree  Paula Marginean
6 hrs
  -> Mersi Paula

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
proiectare de detaliu


Explanation:
termen consacrat

Oana Apetrei
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian