KudoZ home » English to Romanian » Engineering: Industrial

flexural tensile strength

Romanian translation: rezistenţa la rupere prin încovoiere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flexural tensile strength
Romanian translation:rezistenţa la rupere prin încovoiere
Entered by: Florin Hulubei

11:14 Oct 23, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / norme de standardizare
English term or phrase: flexural tensile strength
Flexural tensile strength - only for (ceramic) tiles intended for use in suspended ceilings...
Florin Hulubei
rezistenţa la rupere prin încovoiere
Explanation:
Un link elocvent:

http://www.ceramica-iasi.ro/index.php?option=com_content&tas...
Selected response from:

Diana Wright
United Kingdom
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6rezistenţa la rupere prin încovoiere
Diana Wright
3rezistenţă la efortul de îndoire
Elvira Tatucu


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rezistenţă la efortul de îndoire


Explanation:
Banuiesc ca e vorba de casete de tavan fals din PVC sau amestec cu PVC

--------------------------------------------------
Note added at 13 minute (2006-10-23 11:27:40 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, am observat târziu remarca "ceramics" si pentru asta mai degraba ar fi "efort de dilatare"

Elvira Tatucu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
rezistenţa la rupere prin încovoiere


Explanation:
Un link elocvent:

http://www.ceramica-iasi.ro/index.php?option=com_content&tas...

Diana Wright
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Marandis
13 mins
  -> Multumesc, Mihaela.

agree  Emina Popovici
1 hr
  -> Multumesc, Emina.

agree  Prims-Grup: Sigur!
1 hr
  -> Multumesc.

agree  Elena Iercoşan
1 hr
  -> Multumesc, Elena.

agree  cornelia mincu
18 hrs
  -> Multumesc, Cornelia.

agree  Could-you
1 day1 hr
  -> Multumesc, Iva.