KudoZ home » English to Romanian » Engineering: Industrial

parked position

Romanian translation: (poziţie de) capăt de cursă


16:59 Feb 9, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / Instructions manual
English term or phrase: parked position
Instructions for removing the material drum of a displacement pump:

It is important that the pump rod is in the fully down (parked) position.
micawber_7
Romanian translation:(poziţie de) capăt de cursă
Explanation:
Aşa i-aş zice, sau chiar „capătul inferior al cursei”.
"Poziţie neutră" ar fi varianta mai concisă, dar nu ştiu cât te ajută în textul ăsta.
Selected response from:

Valentin Cirdei
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2(poziţie de) capăt de cursă
Valentin Cirdei
4 +1în punct neutru / punct mort
Florin Ular
4pozitia "complet retrasa"
tagore
3POZITIE DE REPAUSMonika Silea


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
(poziţie de) capăt de cursă


Explanation:
Aşa i-aş zice, sau chiar „capătul inferior al cursei”.
"Poziţie neutră" ar fi varianta mai concisă, dar nu ştiu cât te ajută în textul ăsta.

Valentin Cirdei
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: in pozitie capat de cursa asigurat
3 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Nona Stanciu Dell'Acqua
4 hrs
  -> Mulţumesc.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
în punct neutru / punct mort


Explanation:
Sau în poziţie neutră.

Florin Ular
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 68

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: daca e ca la masina si o pui in punct neutru in loc de parcare o cam incurci:) de oprit se opreste.... dar :):)
24 mins
  -> Nu e ca la maşină, e o pompă care nu se parchează :) Aici punctul neutru e punctul/poziţia în care tija nu acţionează/nu are niciun rol.

agree  Nona Stanciu Dell'Acqua
1 hr
  -> Mulţumesc!

2 days14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pozitia "complet retrasa"


Explanation:
Este important sa tinem cont ca este vorba despre demontare,nu despre functionarea pompei.

In acest caz,pentru cea mai buna intelegere este util sa punem in evidenta pozitia in care trebuie sa se gaseasca tija pistonului:complet retrasa

tagore
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40

2 days21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
POZITIE DE REPAUS


Explanation:
oare?

Monika Silea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian