KudoZ home » English to Romanian » Engineering: Industrial

vent hood

Romanian translation: hotă aspirantă


17:19 Feb 9, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / Instructions manual
English term or phrase: vent hood
Instructions for displacement pump:

If vent hood is installed, remove it.
micawber_7
Romanian translation:hotă aspirantă
Explanation:
Cred că poţi să-i spui liniştit hotă aspirantă/ de evacuare, din moment ce se face un tiraj pentru aspirarea vaporilor nocivi.

S-ar putea să te ajute şi linkurile astea:
http://public.graco.be/0/media/doc/300532ED.pdf
http://public.graco.be/0/media/doc/300532FD.pdf
Selected response from:

Valentin Cirdei
Romania
Grading comment
Multumesc mult! Raspunsul este foarte folositor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4carcasa sistemului de ventilatie/ aparatoarea conductei de ventilatieAnca Nitu
4hotă aspirantă
Valentin Cirdei


  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hotă aspirantă


Explanation:
Cred că poţi să-i spui liniştit hotă aspirantă/ de evacuare, din moment ce se face un tiraj pentru aspirarea vaporilor nocivi.

S-ar putea să te ajute şi linkurile astea:
http://public.graco.be/0/media/doc/300532ED.pdf
http://public.graco.be/0/media/doc/300532FD.pdf


    Reference: http://www.kirkcocorp.com/products/hot-melt-adhesive-technol...
Valentin Cirdei
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Multumesc mult! Raspunsul este foarte folositor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: si de unde stii ca aspira si nu refuleaza, ca din context nu reiese, si in ceea ce priveste hota de unde stii ca nu e un stut de ventilatie?/ nu vad nici un exhaust in context , ii zice vent
3 hrs
  -> Mă îndoiesc că o bucată de ţeavă ar putea să absoarbă prea mulţi vapori. Cum ziceai, franceza-i sfântă :D Că nu e de refulare, sunt sigur. "Exhaust material vapors", vezi în link. Apropo de context, de unde a apărut „conducta” ? :)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
carcasa sistemului de ventilatie/ aparatoarea conductei de ventilatie


Explanation:
nu vad nicaieri in context ca ar fi de aspiratie sau refulare
http://en.wikipedia.org/wiki/Vent
http://en.wikipedia.org/wiki/Duct_(HVAC)
http://www.m-w.com/cgi-bin/dictionary

vent = (for) ventilation
vent hood = carcasa sistemului de ventilatie, intrucat e pompa e probabil sa fie si aparatoarea conductei de ventilatie

intrucat nu ai poza nu pot sa jur ca e o hota



--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-02-09 21:20:52 GMT)
--------------------------------------------------

sau stut de ventilatie, daca e mic si subtirel :)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 35