KudoZ home » English to Romanian » Engineering: Industrial

stiff silicone cylinders

Romanian translation: rulou din silicon rigid


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stiff silicone cylinders
Romanian translation:rulou din silicon rigid
Entered by: Florin Hulubei

07:46 Feb 12, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / Industria ceramica
English term or phrase: stiff silicone cylinders
Rotative decorating machine ... for use of stiff silicone cylinders
Florin Hulubei
rulou din silicon rigid
Explanation:
Fiind vorba despre imprimare flexografica,poate "rulou" este o traducere mai potrivita pentru "cylinder"

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-02-12 12:14:38 GMT)
--------------------------------------------------

Poate "rulou" ne poate duce cu gandul la rulourile cu frisca,dar "rola de imprimare din silicon rigid" pare prea lung.

Eventual "rola din silicon rigid " ?
Selected response from:

tagore
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rulou din silicon rigid
tagore
3 +1cilindru siliconic rigid
Diana Wright


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
cilindru siliconic rigid


Explanation:
Eu aş fi tentată să îi spun aşa, îmi închipui că este vorba de nişte cilindri făcuţi din material/cauciuc siliconic rigid/întărit, cu grad ridicat de duritate.


Diana Wright
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
2 hrs
  -> Mulţumesc, Bogdan.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rulou din silicon rigid


Explanation:
Fiind vorba despre imprimare flexografica,poate "rulou" este o traducere mai potrivita pentru "cylinder"

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-02-12 12:14:38 GMT)
--------------------------------------------------

Poate "rulou" ne poate duce cu gandul la rulourile cu frisca,dar "rola de imprimare din silicon rigid" pare prea lung.

Eventual "rola din silicon rigid " ?

tagore
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40