KudoZ home » English to Romanian » Engineering: Industrial

coater loading and unloading periphery

Romanian translation: echipament periferic de incarcare/descarcare pentru instalatie de depunere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:coater loading and unloading periphery
Romanian translation:echipament periferic de incarcare/descarcare pentru instalatie de depunere
Entered by: tagore

09:43 Jul 3, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / tehnic/industrial
English term or phrase: coater loading and unloading periphery
societatea X, fabricant de sticlarie, aparatura pentru sticlarie furnizeaza acesta echipament altei societati
Corina
echipament periferic de incarcare/descarcare pentru instalatie de depunere
Explanation:
Deoarece acum am sa plec,am sa incerc sa termin ceea ce am inceput :

In lipsa contextului,va sugerez o traducere gen "echipament periferic de incarcare/descarcare pentru instalatie de depunere"

Aceasta ar fi traducerea stricta a termenilor de mai sus,dar este de dorit ca in continuare sa reiasa clar CE se incarca/descarca in aceasta instalatie,CE si CUM se depune,PE CE suport.,etc.

Sper sa va ajute.

Cu bine.
Selected response from:

tagore
Romania
Grading comment
Oricum, multumesc pentru stradanie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4echipament periferic de incarcare si descarcare pentru dispozitiv de acoperire/placareRODICA CIOBANU
3echipament periferic de incarcare/descarcare pentru instalatie de depunere
tagore


Discussion entries: 3





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
echipament periferic de incarcare/descarcare pentru instalatie de depunere


Explanation:
Deoarece acum am sa plec,am sa incerc sa termin ceea ce am inceput :

In lipsa contextului,va sugerez o traducere gen "echipament periferic de incarcare/descarcare pentru instalatie de depunere"

Aceasta ar fi traducerea stricta a termenilor de mai sus,dar este de dorit ca in continuare sa reiasa clar CE se incarca/descarca in aceasta instalatie,CE si CUM se depune,PE CE suport.,etc.

Sper sa va ajute.

Cu bine.

tagore
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Oricum, multumesc pentru stradanie
Notes to answerer
Asker: coater loading and unloading periphery made especially for flat glass manufacturers with the float process in contract mai este mentionat si termenul: vacuum coater Nu am alte detalii sau contexte mai largi deoarece contractul pe care trebuie sa il traduc nu imi furnizeaza mai mult decat ceea ce v-am scris deja. E destul de complicat...


1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
echipament periferic de incarcare si descarcare pentru dispozitiv de acoperire/placare


Explanation:
coat=acoperire/placare

RODICA CIOBANU
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Monika Silea, tagore, Antonia Toth