KudoZ home » English to Romanian » Engineering: Industrial

flow transmitters

Romanian translation: traductoare de debit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flow transmitters
Romanian translation:traductoare de debit
Entered by: bobe

02:34 Jul 4, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: flow transmitters
Nu am context de niciun fel, doar o lista de termeni tehnici- in acest caz ontreaga sintagma este:

"pinion bearing flow transmitters"

Orice sugestii de traducere/ links apreciate f. mult.
bobe
United States
traductoare de debit
Explanation:
pinion bearing flow transmitters = traductoare de debit ulei ungere lagăr pinion
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Multe, multe mulţumiri !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2traductoare de debitCristian Nicolaescu
3traductoare de debit
tagore


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
traductoare de debit


Explanation:

Puteti gasi detalii despre principiul de functionare la adresa
http://data-acquisition.globalspec.com/LearnMore/Data_Acquis...

Sper sa va ajute

tagore
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: Multe mulţumiri Tagore (Rabindranat ??) pentru ajutor si referintele de detaliu.


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
traductoare de debit


Explanation:
pinion bearing flow transmitters = traductoare de debit ulei ungere lagăr pinion

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 103
Grading comment
Multe, multe mulţumiri !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radu Nicolaescu
3 hrs
  -> mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU
1 day12 hrs