KudoZ home » English to Romanian » Engineering: Industrial

taper of manhole

Romanian translation: forma conica/trapezoidala a unui camin de vizitare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:taper of manhole
Romanian translation:forma conica/trapezoidala a unui camin de vizitare
Entered by: Alina-Maria Zaharia

09:34 Feb 16, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: taper of manhole
Contextul este:"The DN 2000/2500 products are normally installed with cone (K-variant) or tapers of manholes on an adapter plate (A-variant)."Multumesc!
Alina-Maria Zaharia
Romania
forma conica/trapezoidala a unui camin de vizitare
Explanation:
-
Selected response from:

Mihaela Bordea
Romania
Grading comment
Va multumesc si scuze de intarziere!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1forma conica/trapezoidala a unui camin de vizitare
Mihaela Bordea
3bucsa de reductie pentru gura de vizitare (a unui canal,etc)
tagore


Discussion entries: 2





  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
forma conica/trapezoidala a unui camin de vizitare


Explanation:
-

Mihaela Bordea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Va multumesc si scuze de intarziere!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
15 hrs
  -> multumesc Rodica

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bucsa de reductie pentru gura de vizitare (a unui canal,etc)


Explanation:
Este mai mult o explicatie,dar sper sa fie mai mult decat nimic.
Sper sa va ajute.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day4 hrs (2008-02-17 14:15:58 GMT)
--------------------------------------------------

Presupun ca este vorba de racordarea unui furtun,conducte,etc la o "gura de vizitare",deci pe placa adaptoare A - care probabil inlocuieste capacul propriu-zis pe durata manevrei respective - este necesar sa se monteze o piesa intermediara - "reductia" conica.

tagore
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40