KudoZ home » English to Romanian » Engineering (general)

maintenance-free concept

Romanian translation: conceptul/ideea de eliminare a necesităţii de întreţinere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:maintenance-free concept
Romanian translation:conceptul/ideea de eliminare a necesităţii de întreţinere
Entered by: Mihaela Roman

20:37 May 23, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: maintenance-free concept
extremely low life-cycle costs and maximum availability owing to: maintenance-free concept, etc.
Cum s-ar putea traduce cel mai bine? Multumesc
Mihaela Roman
Romania
conceptul/ideea de eliminare a necesităţii de întreţinere
Explanation:
Eu asta înţeleg. HTH, Dan
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
OK. Thanks again
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3conceptul/ideea de eliminare a necesităţii de întreţinere
Dan Marasescu
4 +1constructie fara intretinereCristian Nicolaescu
3modului de proiectare care nu necesita intretinere
Elvira Stoianov


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
modului de proiectare care nu necesita intretinere


Explanation:
ceva de genul asta

Elvira Stoianov
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 36

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
conceptul/ideea de eliminare a necesităţii de întreţinere


Explanation:
Eu asta înţeleg. HTH, Dan

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 47
Grading comment
OK. Thanks again

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
12 mins

agree  dan chirita
7 hrs

agree  Marcella Magda
8 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
constructie fara intretinere


Explanation:
Din context deduc ca este vorba de un aparat/echipament.

o posibila traducere ar fi:
costurile intregului ciclu de viata/de exploatare extrem de scazute si disponibilitatea maxima sunt datorate constructiei/solutiei constructive fara intretinere, etc.

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 169

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dan chirita
3 mins
  -> multumesc