KudoZ home » English to Romanian » Engineering (general)

make-proof earthing function

Romanian translation: functia de protectie prin impamantare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:make-proof earthing function
Romanian translation:functia de protectie prin impamantare
Entered by: Mihaela Roman

20:42 May 23, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: make-proof earthing function
Three-position switch-disconnector with load
breaking and make-proof earthing function
Mihaela Roman
Romania
functia de protectie prin impamantare
Explanation:
functia de protectie prin impamantare - care lucreaza in cazul unui scurt circuit

--------------------------------------------------
Note added at 3 days 9 hrs 32 mins (2005-05-27 06:15:01 GMT)
--------------------------------------------------

In acest context as traduce \"make-proof earthing function\" prin \"functia de legare la pamant\"
Textul tradus ar avea urmatoarea forma:
Caracteristicile separatorului cu trei pozitii
•Separatorul este proiectat cu camera multipla care incorporeaza functiile de separare si legare la pamant cu trei pozitii \" INCHIS-DESCHIS-LEGAT LA PAMANT\"
Selected response from:

dan chirita
Grading comment
Si eu cred mai curand ca este de fapt protectie prin legare la pamant, fiind una dintre functiile separatorului
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5functia de protectie prin impamantaredan chirita
4 +1functie de control punere la pamantCristian Nicolaescu
3funcţie de pământare cu capacitate de scurtcircuitare
Dan Marasescu


Discussion entries: 1





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
funcţie de pământare cu capacitate de scurtcircuitare


Explanation:
Definitions
“Make-proof earthing switches”
are earthing switches that have
a short-circuit making
capacity (VDE 0670, Part 2).


    Reference: http://mediaibox.siemens.com.br/upfiles/732.pdf
Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 47

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
functie de control punere la pamant


Explanation:
se verifica daca circuitul de impamantare s-a realizat cu adevarat

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 169

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Daraban: daca mai tin eu minte suficienta electrotehnica, si oleaca de engleza, asta ar trebui sa fie. si din context reiese ca e control/verificare/testare
3 hrs
  -> multumesc

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
functia de protectie prin impamantare


Explanation:
functia de protectie prin impamantare - care lucreaza in cazul unui scurt circuit

--------------------------------------------------
Note added at 3 days 9 hrs 32 mins (2005-05-27 06:15:01 GMT)
--------------------------------------------------

In acest context as traduce \"make-proof earthing function\" prin \"functia de legare la pamant\"
Textul tradus ar avea urmatoarea forma:
Caracteristicile separatorului cu trei pozitii
•Separatorul este proiectat cu camera multipla care incorporeaza functiile de separare si legare la pamant cu trei pozitii \" INCHIS-DESCHIS-LEGAT LA PAMANT\"


dan chirita
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Si eu cred mai curand ca este de fapt protectie prin legare la pamant, fiind una dintre functiile separatorului