ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Engineering (general)

Rated lightning impulse withstand voltage

Romanian translation: tensiune nominala maxima admisibila pentru soc de descarcare

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Rated lightning impulse withstand voltage
Romanian translation:tensiune nominala maxima admisibila pentru soc de descarcare
Entered by: Mihaela Roman

17:10 May 24, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: Rated lightning impulse withstand voltage
Am un tabel cu valori pentru "Switchgear Electrical Data - Rated insulation level: Rated lightning impulse withstand voltage
Mihaela Roman
Romania
tensiune de soc de descarcare limita de calcul
Explanation:
rated = nominala, de calcul/dimensionare
impulse voltage = tensiune de soc
lightning = traznet/fulger ; in contxtul respectiv introduce notiunea de descarcare
withstand = a rezista ; in contxtul respectiv introduce notiunea de limita/maxim admisibil

http://www.obo-bettermann.com/downloads/ro/prospekt/blitzsch...

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs 19 mins (2005-05-25 07:29:29 GMT)
--------------------------------------------------

o alta formulare
tensiune limita de calcul pentru soc de descarcare
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Multumesc. Am preferat o usoara modificare a formularii
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tensiune de soc de descarcare limita de calculCristian Nicolaescu
3tensiune suportabila de impulsuri atmosfericeNINA SMOLEANU


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rated lightning impulse withstand voltage
tensiune suportabila de impulsuri atmosferice


Explanation:
Caracteristici disruptive pentru izolatoare compozite solicitate cu impulsuri
de ***tensiune de trasnet*** standard si cu spate scurt – analiza statistica si ...
www.hydrop.pub.ro/ciem1.htm - 88k - În Cache - Pagini similare
Rated Voltage (kV) 7,2/17,5/24*
Rated Current (A) 400 up to 3150
Short time withstand current (kARMS) 12,5 up to 50
***Lightning impulse withstand voltage*** 1,2 / 50 µs (kVcr) 60/75 95/110 125/150*
Rated frequency (Hz) 50/60
Internal arc withstand capacity (kA - 1s) 31,5
IP Protection Degree 42/54


Tensión Nominal (kV) 7,2/17,5/24*
Corriente Nominal (A) 400 a 3150
Corriente Soportable de Corta Duración (kARMS) 12,5 a 50
***Tensión soportable de impulso atmosférico***1,2 / 50 µs (kVcr) 60/75 95/110 125/150*
Frecuencia Nominal (Hz) 50/60


ufff, suna aiurea dar e tot ce am gasit. Succes.
Arco Interno “todos los compartimientos” (kA - 1s) 31,5
Grado de Protección IP 42/54




    Reference: http://www.arteche.es/english/index.html
NINA SMOLEANU
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rated lightning impulse withstand voltage
tensiune de soc de descarcare limita de calcul


Explanation:
rated = nominala, de calcul/dimensionare
impulse voltage = tensiune de soc
lightning = traznet/fulger ; in contxtul respectiv introduce notiunea de descarcare
withstand = a rezista ; in contxtul respectiv introduce notiunea de limita/maxim admisibil

http://www.obo-bettermann.com/downloads/ro/prospekt/blitzsch...

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs 19 mins (2005-05-25 07:29:29 GMT)
--------------------------------------------------

o alta formulare
tensiune limita de calcul pentru soc de descarcare

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 169
Grading comment
Multumesc. Am preferat o usoara modificare a formularii