KudoZ home » English to Romanian » Engineering (general)

bluff engineer

Romanian translation: cel ce a pus la cale înşelăciunea (cacialmaua)


16:02 Mar 31, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Engineering (general)
English term or phrase: bluff engineer
It appears in a newspaper article, but, unfortunately, the context is of no help at all.
Camelia Tuta
Romania
Romanian translation:cel ce a pus la cale înşelăciunea (cacialmaua)
Explanation:
de la bluff - cacialma
engineer - skilfully arrange for (something) to happen, din babylon

Selected response from:

Antonia Toth
Grading comment
Oricat de incredibil ar putea parea, pare a fi o specializare: John Conrad, a bluff engineer...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1inginer geotehnician/ de exploatatii geologicemicawber_7
3cel ce a pus la cale înşelăciunea (cacialmaua)
Antonia Toth


Discussion entries: 10





  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cel ce a pus la cale înşelăciunea (cacialmaua)


Explanation:
de la bluff - cacialma
engineer - skilfully arrange for (something) to happen, din babylon



Antonia Toth
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 35
Grading comment
Oricat de incredibil ar putea parea, pare a fi o specializare: John Conrad, a bluff engineer...

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
inginer geotehnician/ de exploatatii geologice


Explanation:
Daca este vorba de sensul concret, geologic, al lui 'bluff' (rapa, mal abrupt), este foarte probabil ca aceasta sa fie cea mai buna traducere, mai ales daca domeniul este, asa cum s-a indicat, cel tehnic.

Example sentence(s):
  • The amended plans submitted to Council have not been endorsed by the applicants geotechnical/bluff engineer. Should the Development Unit ...

    portal.pittwater.nsw.gov.au/internet/Cache/001F63B2.001.doc
micawber_7
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker:

Asker:


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: multumesc, acum am vazut, s-ar putea sa se refere la "bluff stabilization" si atunci e inginer geotehnician, fara context e greu de zis
13 mins
  -> Incarcati versiunea HTLM: http://72.14.253.104/search?q=cache:_I1bF2KN-l0J:portal.pitt...