KudoZ home » English to Romanian » Engineering (general)

electric strike

Romanian translation: dispozitiv electromagnetic de inchidere sau deschidere, uneori fiind echipat cu sonerie buzer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:electric strike
Romanian translation:dispozitiv electromagnetic de inchidere sau deschidere, uneori fiind echipat cu sonerie buzer
Entered by: dragostea

17:04 Sep 23, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: electric strike
Electric strikes are often used for "buzz in" type of systems. Electric strikes come in many varieties. They can be 12 or 24 or even higher voltage and they may take AC or DC current and some even take both. They may be fail safe or fail secure. A fail safe electric strike needs power to keep it locked. A fail secure electric strike stays locked even without power. The most common by far is a fail secure. When using a fail secure electric strike even without power it stays locked from the outside coming in.
xxxMihai Badea
Luxembourg
dispozitiv electromagnetic de inchidere sau deschidere, uneori fiind echipat cu sonerie buzer
Explanation:
Sînt două sisteme electromagnetice *electric strike*, de îchidere a uşilor. Unul, fail-safe, normal deschis, care se închide apăsînd pe un buton, care în cazul pauzei de curent permite uşii sa se poată deschide. Al doilea, fail-secure, normal deschis, care se închide apasînd pe buton, dar care, în cazul unei pauze de curent nu permite deschiderea uşii. Ambele pot fi echipate cu sonerii tip buzer.

--------------------------------------------------
Note added at 12 ore (2007-09-24 05:34:38 GMT)
--------------------------------------------------

Un gînd nu-mi dădea pace. După o scurtă documentare, am aflat că nu sînt numai dispozitive electrice de avertizare ci şi de închidere. Rezulta acest lucru şi din contextul furnizat. Iertare!
Selected response from:

dragostea
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5dispozitiv electromagnetic de inchidere sau deschidere, uneori fiind echipat cu sonerie buzer
dragostea
3 +1sonerie de avertizare electrica ?
MMFORREST


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sonerie de avertizare electrica ?


Explanation:
- Sonerie de avertizare pentru faruri lasate aprinse sau plecare cu frana de mana trasa

http://www.autohit.ro/viewSpec.php?modelId=80

MMFORREST
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dragostea: http://buzer.vocabular.net/am.php?action=searchWord&word=buz... - B'UZER, buzere, s.n. Aparat electric care produce un sunet intermitent caracteristic si care este folosit în telefonie. - Din engl. buzzer.
28 mins

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dispozitiv electromagnetic de inchidere sau deschidere, uneori fiind echipat cu sonerie buzer


Explanation:
Sînt două sisteme electromagnetice *electric strike*, de îchidere a uşilor. Unul, fail-safe, normal deschis, care se închide apăsînd pe un buton, care în cazul pauzei de curent permite uşii sa se poată deschide. Al doilea, fail-secure, normal deschis, care se închide apasînd pe buton, dar care, în cazul unei pauze de curent nu permite deschiderea uşii. Ambele pot fi echipate cu sonerii tip buzer.

--------------------------------------------------
Note added at 12 ore (2007-09-24 05:34:38 GMT)
--------------------------------------------------

Un gînd nu-mi dădea pace. După o scurtă documentare, am aflat că nu sînt numai dispozitive electrice de avertizare ci şi de închidere. Rezulta acest lucru şi din contextul furnizat. Iertare!

Example sentence(s):
  • An electric strike is an access control device used for doors.It replaces the fixed strike often used with a latchbar.Like a fixed strike, it normally presents a ramped surface to the latchbar allowing the door to close and latch just like a fixed strike.
  • Electric strikes are sometimes equipped with buzzers which allow someone outside the door to hear when the door is open. The buzzing noise is typically simply a result of applying AC current to the strike instead of DC.

    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Electric_strike
dragostea
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 79
Grading comment
Mulţumesc!