KudoZ home » English to Romanian » Engineering (general)

environment management system

Romanian translation: sistem de management al mediului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:environment management system
Romanian translation:sistem de management al mediului
Entered by: Péter Tófalvi

23:10 Oct 25, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: environment management system
Ce am găsit:
sistemul de management al mediului

Ce părere aveţi?
Péter Tófalvi
Hungary
sistem de management al mediului
Explanation:
Din câte ştiu, da, acesta este termenul folosit.

"Bazat pe principiul potrivit căruia în implementarea unui sistem de management de mediu este importantă prevenirea şi nu detectarea efectelor negative ale proceselor şi rezultatelor acestora asupra mediului, ISO 14000 cere firmelor să conceapă şi să implementeze un ***sistem de management al mediului***, EMS (Environment Management System), care va evalua permanent şi va diminua efectele negative cauzate mediului înconjurător.:"
http://www.mie.ro/euroimm/?id2=0403
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Mulţumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +12sistem de management al mediuluixxxMihai Badea
4 +1sistem de management de mediu
Oana Negut


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +12
sistem de management al mediului


Explanation:
Din câte ştiu, da, acesta este termenul folosit.

"Bazat pe principiul potrivit căruia în implementarea unui sistem de management de mediu este importantă prevenirea şi nu detectarea efectelor negative ale proceselor şi rezultatelor acestora asupra mediului, ISO 14000 cere firmelor să conceapă şi să implementeze un ***sistem de management al mediului***, EMS (Environment Management System), care va evalua permanent şi va diminua efectele negative cauzate mediului înconjurător.:"
http://www.mie.ro/euroimm/?id2=0403

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Mulţumesc mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucica Abil
5 mins

agree  Antonia Toth: 100%
5 hrs

agree  Elena-Simona Craciun
7 hrs

agree  lucca: Exact
7 hrs

agree  Cristina Butas
7 hrs

agree  clauswe
8 hrs

agree  MMFORREST
8 hrs

agree  Ioana Bostan
8 hrs

agree  Elvira Tatucu
9 hrs

agree  Cristiana Coblis
12 hrs

agree  RODICA CIOBANU
23 hrs

agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 day14 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sistem de management de mediu


Explanation:
Termenul utilizat în foarte multe documentaţii.


    Reference: http://www.epce.ro/docs/UMMC/mediumc2.pdf
    Reference: http://www.epce.ro/docs/UMMC/mediumc2.pdf
Oana Negut
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 day9 hrs