KudoZ home » English to Romanian » Engineering (general)

desktop-study

Romanian translation: studiu documentar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:desktop-study
Romanian translation:studiu documentar
Entered by: monica antohi

13:53 Nov 2, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: desktop-study
nu am context, din pacate.
monica antohi
studiu documentar
Explanation:
Se pare că este acelaşi lucru cu "desk study", care se referă la un studiu făcut doar pe baza documentelor (în birou ...), fără a include şi cercetări mai amănunţite pe teren.

Am văzut şi câteva intrări cu "studiu de birou", dar parcă nu prea dă din coadă.


[PDF]
MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII UNIVERSITATEA POLITEHNICA BUCURESTI
Format de Fişier: PDF/Adobe Acrobat - Afişare ca HTML
-***studiu documentar*** privind efectele adaosului calcaros asupra procesului ... Studiu documentar privind materialele cimentoide cu adaos de calcar. ...
www.ceprocim.ro/portal/sec/files/admin/pagina web PERFORM-M... -
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
multumesc pentru raspuns
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4studiu documentarxxxMihai Badea
4 +1studiu teoreticAnca Nitu
3 +1studiu preliminar
Andrei Albu


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
studiu documentar


Explanation:
Se pare că este acelaşi lucru cu "desk study", care se referă la un studiu făcut doar pe baza documentelor (în birou ...), fără a include şi cercetări mai amănunţite pe teren.

Am văzut şi câteva intrări cu "studiu de birou", dar parcă nu prea dă din coadă.


[PDF]
MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII UNIVERSITATEA POLITEHNICA BUCURESTI
Format de Fişier: PDF/Adobe Acrobat - Afişare ca HTML
-***studiu documentar*** privind efectele adaosului calcaros asupra procesului ... Studiu documentar privind materialele cimentoide cu adaos de calcar. ...
www.ceprocim.ro/portal/sec/files/admin/pagina web PERFORM-M... -

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
multumesc pentru raspuns

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Antonia Toth: cred că aşa este, ex. http://www.nottinghamcity.gov.uk/cdpc_doc_06.pdf -pg. 3
7 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Cristiana Coblis
4 hrs

agree  Cristina Butas
22 hrs

agree  Iosif JUHASZ
1 day3 hrs

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
studiu preliminar


Explanation:
Şi asta poate fi o variantă. Contextul e totuşi esenţial.

Phase I – Desktop StudyThe desktop study is the collection of information in order that the ‘conceptual site model’ can be established. This model considers allpotential contaminant sources, pathways and receptors, defined as apollutant linkage. The study should document the site history and identify all potentially contaminative land uses back to when the site was‘greenfield’. The conclusions of the report should contain recommendations for any progression to Phase II, if required.

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina Adams
2 mins
  -> Mulţumesc

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
studiu teoretic


Explanation:
se foloseste... spre a-l deosebi de cel practic efectuat pe teren
http://www.cnaa.acad.md/nomenclature/physics_mathematics/010...
http://st.ulim.md/download/informatii/psihologie/licenta/tez...
http://www.mct.ro/ancs_web/img/files_up/1149169627TehnCrioge...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Péter Tófalvi
2 hrs
  -> multumesc