KudoZ home » English to Romanian » Engineering (general)

Feed dog position switch

Romanian translation: buton/comutator pentru decuplare automata a avansului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Feed dog position switch
Romanian translation:buton/comutator pentru decuplare automata a avansului
Entered by: Elena Perianu

17:49 Jan 18, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / masini de cusut
English term or phrase: Feed dog position switch
buton....
Aura Cherecheș
buton/comutator pentru decuplare automata a avansului
Explanation:
Nu am o explicatie stiintifica, am tradus niste cursuri de croitorie, fonduri PHARE etc, profesoara era vorbitoare de limba engleza, si impreuna cu specialistii din fabrica de confectii ne-am pus de acord asupra unor termeni
Selected response from:

Elena Perianu
Romania
Grading comment
Multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2buton/comutator pentru decuplare automata a avansului
Elena Perianu
3buton reglare transportorEde Lungu


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
feed dog position switch
buton/comutator pentru decuplare automata a avansului


Explanation:
Nu am o explicatie stiintifica, am tradus niste cursuri de croitorie, fonduri PHARE etc, profesoara era vorbitoare de limba engleza, si impreuna cu specialistii din fabrica de confectii ne-am pus de acord asupra unor termeni

Elena Perianu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Multumesc mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: feed dog= mecanismul de antrenare / i-as zice buton de reglare a avansului
2 hrs

agree  Mihaela Bordea: cu specificatia ca "feed dog" ar mai insemna si gheara (de alimentare, probabil) cf. http://www.vaposima.com/garfios.html
22 hrs

49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
feed dog position switch
buton reglare transportor


Explanation:
vezi paginile 91 si 92 ale documentului din link


    Reference: http://www.pfaff-industrial.com/pfaff/de/news/reports/imb/im...
Ede Lungu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian