KudoZ home » English to Romanian » Engineering (general)

hydraulic lines

Romanian translation: conducte hidraulice


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hydraulic lines
Romanian translation:conducte hidraulice
Entered by: Alexandra Radu

13:50 Feb 2, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: hydraulic lines
..
Alexandra Radu
conducte hidraulice
Explanation:
Conductă hidraulică principală de alimentare prin care se transportă apa spre locul de consum,
Selected response from:

Ramona Delcea
Belgium
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7conducte hidraulice
Ramona Delcea
5 +2linii hidrauliceGeorgeta Radulescu


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
conducte hidraulice


Explanation:
Conductă hidraulică principală de alimentare prin care se transportă apa spre locul de consum,


Ramona Delcea
Belgium
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU: sau linii hidraulice
7 mins

agree  sanda_vladescu
1 hr

agree  cristina48
1 hr

agree  translexIQ: nu neapărat apă, poate fi şi ulei. Poate fi vb şi de furtune hidraulice ăn instalaţii de acţionare. În funcţie de context
1 hr

agree  Tudor Soiman: mi-am aminitit si de Marean van Ghelle
1 hr

agree  Tradeuro Language Services
4 hrs

agree  Iosif JUHASZ
1 day16 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
linii hidraulice


Explanation:
Liniile hidraulice constau din conducte, fitinguri, si o multime de alte elemente hidraulice

Georgeta Radulescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  translexIQ
2 mins
  -> Multumesc!

agree  cristina48
15 hrs
  -> Multumesc mult, Cristina!