KudoZ home » English to Romanian » Engineering (general)

point cloud data

Romanian translation: contur punctat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:point cloud data
Romanian translation:contur punctat
Entered by: Mihaela Sinca

17:03 Mar 5, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / environmental protection
English term or phrase: point cloud data
context: eye safe laser pulse to capture 3-dimensional point cloud data of large structures
Dana Carciumaru
Canada
contur punctat
Explanation:
Este vorba de trasarea conturului, formei 3D sau 2D a unui obiect prin intermediul unor puncte. Procedeu folosit de programe de genul AUTOCAD.
Vezi site-ul
Selected response from:

Mihaela Sinca
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4point cloud > aglomerare de punctexxxOanaK
3contur punctat
Mihaela Sinca


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
contur punctat


Explanation:
Este vorba de trasarea conturului, formei 3D sau 2D a unui obiect prin intermediul unor puncte. Procedeu folosit de programe de genul AUTOCAD.
Vezi site-ul


    Reference: http://www.fpsols.com/point_cloud.html
Mihaela Sinca
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Multumesc!

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
point cloud > aglomerare de puncte


Explanation:
Deci ar putea fi "date privitoare la aglomerari de puncte tridimensionale", sau "coordonatele aglomerarilor de puncte tridimensionale"

Din manualul de utilizare al unui sonar:
"Exista situatii cand apar pe ecran prea multe aglomerari de puncte cauzate de zgomote parazite."

Pe de alta parte, "Point Cloud" e si numele unui software care transforma aglomerari de puncte in imagini.

xxxOanaK