KudoZ home » English to Romanian » Engineering (general)

mass flowmeter

Romanian translation: debitmetru masic


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mass flowmeter
Romanian translation:debitmetru masic

13:52 Mar 13, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: mass flowmeter
Ce-i ala un mass flowmeter? E asta un contor sau apometru? sau altceva?

Multumesc anticipat!
Iulian
debitmetru masic
Explanation:
Electronica-azi: Electronica
... Magnetrol - Debitmetru masic Thermatel TA2 Debitmetrul Thermatel TA2 produs de firma
Magnetrol ofera o buna acuratete a masurarii debitului masic in aplicatile ...
www.electronica-azi.ro/ar.php?id_ar=1045 - 24k - în Cache - Pagini similare

Electronica-azi: Electronica
... Magnetrol - Debitmetru masic Thermatel TA2 -. • OrCAD Capture - Ghidul
Utilizatorului - Versiunea 9. • Conector de placa PC cu sectiune redusa -. ...
www.electronica-azi.ro/ ar.php?action=cuprins&id_nr=46 - 28k - în Cache - Pagini similare

Selected response from:

Irene S.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2debitmetru masic
Mihaela Sinca
4 +1debitmetru masic
Irene S.


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
debitmetru masic


Explanation:
Electronica-azi: Electronica
... Magnetrol - Debitmetru masic Thermatel TA2 Debitmetrul Thermatel TA2 produs de firma
Magnetrol ofera o buna acuratete a masurarii debitului masic in aplicatile ...
www.electronica-azi.ro/ar.php?id_ar=1045 - 24k - în Cache - Pagini similare

Electronica-azi: Electronica
... Magnetrol - Debitmetru masic Thermatel TA2 -. • OrCAD Capture - Ghidul
Utilizatorului - Versiunea 9. • Conector de placa PC cu sectiune redusa -. ...
www.electronica-azi.ro/ ar.php?action=cuprins&id_nr=46 - 28k - în Cache - Pagini similare



Irene S.
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Nicolaescu
2 days1 min
  -> multumesc

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
debitmetru masic


Explanation:
debitmetru masic

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2004-03-13 13:55:28 GMT)
--------------------------------------------------

www.electronica-azi.ro/ ar.php?action=cuprins&id_nr=46



--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2004-03-13 13:55:54 GMT)
--------------------------------------------------

www.incasro.ro/Alte date pt site/10rci .pdf

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2004-03-13 13:56:32 GMT)
--------------------------------------------------

www.incasro.ro/Alte date pt site/10rci .pdf

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-03-13 13:57:10 GMT)
--------------------------------------------------

www.incasro.ro/Alte date pt site/10rci .pdf

Mihaela Sinca
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irene S.: :)
1 min
  -> Multumesc, Irene. Ne-am nimerit impreuna intr-o dupa-amiaza de sambata.

agree  Paula Dana Szabados
15 hrs
  -> Multumesc, Paula.