KudoZ home » English to Romanian » Environment & Ecology

carbon credits

Romanian translation: credit de carbon


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:carbon credits
Romanian translation:credit de carbon
Entered by: Emina Popovici

16:53 Aug 9, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology
English term or phrase: carbon credits
X has agreed to acquire Carbon Credits from projects financed by X in certain of its countries of operation
Emina Popovici
Sweden
credit de carbon
Explanation:
"Intrarea in vigoare la 16 februarie 2005 a Protocolului de la Kyoto are efecte importante si in privinta responsabilizarii sferei de afaceri si a guvernelor, care vor raspunde impreuna, referitor la eficienta proiectelor propuse pentru transferarea unitatilor de ***credite de carbon***, dar si a specialistilor care ofera servicii de mediu si de al caror punct de vedere depinde daca proiectele indeplinesc sau nu conditiile de aditionalitate si suplementaritate ca sa se califice ca proiecte ce pot permite transferarea creditelor de carbon in 2008."
http://www.revista22.ro/html/index.php?art=2493&nr=2006-02-2...
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Multumesc, in special pentru articolul edificator!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5credit de carbonxxxMihai Badea
5 +3credite carbon
Paula Dana Szabados


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
carbon credit
credit de carbon


Explanation:
"Intrarea in vigoare la 16 februarie 2005 a Protocolului de la Kyoto are efecte importante si in privinta responsabilizarii sferei de afaceri si a guvernelor, care vor raspunde impreuna, referitor la eficienta proiectelor propuse pentru transferarea unitatilor de ***credite de carbon***, dar si a specialistilor care ofera servicii de mediu si de al caror punct de vedere depinde daca proiectele indeplinesc sau nu conditiile de aditionalitate si suplementaritate ca sa se califice ca proiecte ce pot permite transferarea creditelor de carbon in 2008."
http://www.revista22.ro/html/index.php?art=2493&nr=2006-02-2...

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 48
Grading comment
Multumesc, in special pentru articolul edificator!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Brinza
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Cristina Chaplin
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  lucca
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Lucica Abil
2 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Cristiana Coblis
21 hrs
  -> Mulţumesc!

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
credite carbon


Explanation:
Þarile din fostul bloc sovietic vor putea cu usurinta sa îsi îndeplineasca angajamentele asumate la Kyoto si chiar sa cedeze altor tari credite de carbon. Aceasta situatie este cu atât mai evidenta în România cu cât nivelul de referinta este cel înregistrat în 1989, dupa politica de industrializare masiva practicata de Nicolae Ceausescu", se arata în Financial Times.



    Reference: http://www.tc.ro/arhiva/226-04.07.2003/?cat=news
Paula Dana Szabados
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Brinza: şi tu, şi Mihai aveţi dreptate!
1 hr
  -> mulţumesc

agree  Cristina Chaplin
1 hr
  -> multumesc

agree  lucca
1 hr
  -> multumesc