KudoZ home » English to Romanian » Environment & Ecology

obligated installation

Romanian translation: instalatii aflate sub incidenta reglementarilor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:obligated installation
Romanian translation:instalatii aflate sub incidenta reglementarilor
Entered by: iulian dobreanu

14:53 Aug 11, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Environment & Ecology
English term or phrase: obligated installation
"In addition, all operators of installations obligated under the EU ETS will be required to re-submit emissions data once their site specific GHG Permits have been issued and have such data verified before their allocation of EU Allowances can be finalised."
Emina Popovici
Sweden
instalatii aflate sub incidenta reglementarilor
Explanation:
Exista sintagma consacrata de lege:
Art. 10 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 152/2005 privind prevenirea şi controlul integrat al poluării: “Pentru instalaţiile în care se desfăşoară activităţi aflate sub incidenţa reglementărilor privind ......
Selected response from:

iulian dobreanu
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1instalatii aflate sub incidenta reglementariloriulian dobreanu
3 +2a fi supus + D/a avea obligaţia respectăriixxxMihai Badea


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
to be obligated under
a fi supus + D/a avea obligaţia respectării


Explanation:
Din câte înţeleg, este vorba de operatorii care au obligaţia de a respecta EU ETS.

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Exact, aşa înţeleg şi eu
1 min
  -> Mulţumesc!

agree  Cristina Chaplin
2 days23 mins
  -> Mulţumesc!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
instalatii aflate sub incidenta reglementarilor


Explanation:
Exista sintagma consacrata de lege:
Art. 10 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 152/2005 privind prevenirea şi controlul integrat al poluării: “Pentru instalaţiile în care se desfăşoară activităţi aflate sub incidenţa reglementărilor privind ......

Example sentence(s):
  • instalaţiile în care se desfăşoară activităţi aflate sub incidenţa reglementărilor EU. ETS –European Union Emission Trading Scheme

    Reference: http://www.arpmnv6.ro/Conferinta%20Protocol%20Kyoto/Directiv...
iulian dobreanu
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Brinza
18 mins
  -> multumesc, Cristi!