KudoZ home » English to Romanian » Environment & Ecology

immission limit value

Romanian translation: valori limită ale imisiilor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:immission limit value
Romanian translation:valori limită ale imisiilor
Entered by: Antonia Toth

10:30 Apr 4, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Environment & Ecology / poluare
English term or phrase: immission limit value
este o lege data in Elvetia, referitoare la protectie mediului
Monica Grigorescu
valori limită ale emisiilor
Explanation:
emisiile de anumite gaze (de eşapament, rezultate în urma arderile din procesele industriale etc.) nu trebuie să depăşească anumite valori, numite valori admise

Celălalt răspuns este interpretabil în sensul că se înţelege că metoda de măsurare nu permite determinarea valorilor decât până la o anumită limită

--------------------------------------------------
Note added at 4 ore (2007-04-04 15:09:33 GMT)
--------------------------------------------------

Mulţumesc pentru observaţia făcută de d-na/d-ra Elvira Tatucu, sincer n-am observat:


valori limită ale imisiilor



Selected response from:

Antonia Toth


Summary of answers provided
4 +1valori limită ale emisiilor
Antonia Toth
3valori limita de masurare a emisiilorMariana Mag


Discussion entries: 6





  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
valori limita de masurare a emisiilor


Explanation:
Cred ca se refera la poluare (la emisiile de gaze)

Mariana Mag
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: multumesc!


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
valori limită ale emisiilor


Explanation:
emisiile de anumite gaze (de eşapament, rezultate în urma arderile din procesele industriale etc.) nu trebuie să depăşească anumite valori, numite valori admise

Celălalt răspuns este interpretabil în sensul că se înţelege că metoda de măsurare nu permite determinarea valorilor decât până la o anumită limită

--------------------------------------------------
Note added at 4 ore (2007-04-04 15:09:33 GMT)
--------------------------------------------------

Mulţumesc pentru observaţia făcută de d-na/d-ra Elvira Tatucu, sincer n-am observat:


valori limită ale imisiilor





Antonia Toth
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 39
Notes to answerer
Asker: multumesc mult!

Asker: Din pacate in textul pe care il aveam, si anume un discurs al unui parlamentar elvetian legat de un proiect de lege, nu aparea decat acest termen, fara context. Se atragea atentia importantei termenului de catre vorbitor dar fara sa mentioneze care sunt poluantii. Multumesc pentru observatie, nu stiam ca se aplica si la radiatiile emise de telefoanele mobile.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Silea: ar putea fi chiar "valori limita admise ale emisiilor"
1 hr
  -> Mersi!

neutral  Elvira Tatucu: E vorba despre "inmisii" - noxe care intra intr-un sistem curat, nu care ies, acelea sunt "emisii"
2 hrs
  -> Aveţi dreptate, n-am obs., m-am conc. asupra cuv. măsurare, se numesc însă imisii