KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

risk weighted assets

Romanian translation: active care includ articole din afara bilantului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:risk weighted assets
Romanian translation:active care includ articole din afara bilantului
Entered by: Maria Tulbure

21:20 May 17, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / banking
English term or phrase: risk weighted assets
This banking sector has regulatory capital representing 12.0 percent of risk weighted assets at end-2003.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
active care includ articole din afara bilantului
Explanation:
Dictionar de contabilitate, P.H. Collin, Adrian Jollife, editura Universal Dalsi 2000
Selected response from:

Maria Tulbure
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1active ponderate la riscxxxMihai Badea
3active care includ articole din afara bilantului
Maria Tulbure


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
active ponderate la risc


Explanation:
Am găsit termenul pe mai multe site-uri moldoveneşti. Nu sunt sigur dacă a fost preluat ca atare şi la noi.

"2. Gestiunea riscului de capital.

Planurile anuale de activitate ale băncii stabilesc următorii indicatori absoluţi şi relativi ai normativelor de risc de capital:
***Active ponderate la risc***, inclusiv:
Hârtii de valoare;
Datoria la credite;
Dobânda ce urmează a fi primită;"
http://www.fincombank.com/risk_ro/



xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 584
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iulia Manescu
2 days11 hrs
  -> Mulţumesc :-).

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
risk-weighted assets
active care includ articole din afara bilantului


Explanation:
Dictionar de contabilitate, P.H. Collin, Adrian Jollife, editura Universal Dalsi 2000

Maria Tulbure
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc