KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

regulatory capital

Romanian translation: capital reglementat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:regulatory capital
Romanian translation:capital reglementat
Entered by: xxxMihai Badea

21:29 May 17, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / banking
English term or phrase: regulatory capital
This banking sector has ***regulatory capital*** representing 12.0 percent of risk weighted assets at end-2003.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
capital reglementat
Explanation:
Din păcate, această soluţie poate crea dezavantaje semnificative acelor bănci cu capital românesc care şi-au definit deja o strategie activă de management al riscului şi au început demersul de aliniere la cele mai bune practici de identificare, monitorizare şi cuantificare a riscurilor conţinute de Acord şi al căror ***capital reglementat*** ar putea fi supradimensionat.

http://66.102.9.104/search?q=cache:z0y1bDQxFm4J:www.adevarul...
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7capital reglementatxxxMihai Badea
2capital regulat
Simon Charass


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
capital regulat


Explanation:
Acest sector bancar are un capital regulat ce represinta 12.0% din riscul ponderat al averilor la sfirsitul lui 2003.

Fara multa garantie.
Spor la lucru.

Simon Charass
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in FrenchFrench

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
capital reglementat


Explanation:
Din păcate, această soluţie poate crea dezavantaje semnificative acelor bănci cu capital românesc care şi-au definit deja o strategie activă de management al riscului şi au început demersul de aliniere la cele mai bune practici de identificare, monitorizare şi cuantificare a riscurilor conţinute de Acord şi al căror ***capital reglementat*** ar putea fi supradimensionat.

http://66.102.9.104/search?q=cache:z0y1bDQxFm4J:www.adevarul...

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 584
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxmms747: Cu sau fara implicatiile (reale) pomenite de Mihai Badea, cam asta este traducerea.
20 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Bogdan Burghelea
2 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Oana Apetrei
7 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  elenus
7 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Cristina Butas
11 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Iulia Manescu
12 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  dan chirita
1 day9 hrs
  -> Mulţumesc.