KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

reconcile bank statements

Romanian translation: reconcilierea extraselor de cont


14:29 May 22, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: reconcile bank statements
Este vorba de un text dintr-o fisa de post:
"Reconcile bank statements.Reconcile bank accounts to accounting ledger within two weeks of receipt. Clear reconciling items within 30 days." Ma intereseaza mai ales traducerea verbului "reconcile" in acest context. Exista vreun termen specific financiar sau bancar?
Tip
Romanian translation:reconcilierea extraselor de cont
Explanation:
Relatia cu bancile reconcilierea extraselor de cont plati prin
multi cash Reprezentarea Cargill
http://www.ejobs.ro/lista_cvuri/curriculum-8680
Reconcilierea conturilor este mult mai usoara cu ... si forward; - managementul depozitelor; -
vizualizarea extraselor de cont; - vizualizarea operatiunilor ...

http://www.ghiseulbancar.ro/modules.php?op=modload&name=News...
Selected response from:

Mihaela Brooks
Canada
Grading comment
multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1reconcilierea extraselor de cont
Mihaela Brooks
4 +2a corela extrasele bancare
Iulia Manescu


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
a corela extrasele bancare


Explanation:
corelati (intrarile si iesirile din) conturile bancare cu registrul contabil in termen de 2 sapt. de la primirea extraselor.

Iulia Manescu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMihai Badea: Pe “to reconcile” şi eu l-aş traduce cu “a corela”. “Pentru bank statements” însă, se utilizează mult mai des “extrase de cont”.
1 hr
  -> adevarat, extrase de cont. asta am vrut sa scriu, dar m-am grabit si am stricat treaba.:)

agree  Dan Ilioiu
3495 days

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
reconcilierea extraselor de cont


Explanation:
Relatia cu bancile reconcilierea extraselor de cont plati prin
multi cash Reprezentarea Cargill
http://www.ejobs.ro/lista_cvuri/curriculum-8680
Reconcilierea conturilor este mult mai usoara cu ... si forward; - managementul depozitelor; -
vizualizarea extraselor de cont; - vizualizarea operatiunilor ...

http://www.ghiseulbancar.ro/modules.php?op=modload&name=News...


Mihaela Brooks
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 31
Grading comment
multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Butas
16 hrs
  -> Multumesc Cristina..




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Iulia Manescu, Mihaela Brooks, Maria Diaconu