KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

on-balance sheet items

Romanian translation: posturi din bilant


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:on-balance sheet items
Romanian translation:posturi din bilant
Entered by: Maria Tulbure

20:51 May 23, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / banking
English term or phrase: on-balance sheet items
The total value of the bank's trading book for the on-balance sheet items (mainly bonds and shares) as at 31 December was EUR 39.3 million.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
posturi din bilant
Explanation:
valoarea totala ... pentru 'posturile din bilant' ...

"32. Pentru evaluarile diferitelor posturi din bilant se vor observa urmatoarele reguli:
a) Monedele de aur, precum si devizele straine, trebuiesc evaluate an bilant, dupa media schimbului din luna anterioara datei an care s-a intocmit bilantul;" (www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=9203)

"115. Registrul-inventar este un document contabil obligatoriu in care se inregistreaza toate elementele patrimoniale de activ si de pasiv, grupate in functie de natura lor, conform posturilor din bilantul contabil, inventariate potrivit normelor legale. Elementele patrimoniale inscrise in registrul-inventar au la baza listele de inventariere sau alte documente care justifica continutul fiecarui post din bilantul contabil." (http://www.dorinm.3x.ro/work/legislatie/HG704dec1993b.html)

variante: articole/pozitii de bilant
Selected response from:

Maria Tulbure
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4posturi din bilant
Maria Tulbure
4valori incluse în bilanţul anual
Dan Marasescu


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
valori incluse în bilanţul anual


Explanation:
+

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
posturi din bilant


Explanation:
valoarea totala ... pentru 'posturile din bilant' ...

"32. Pentru evaluarile diferitelor posturi din bilant se vor observa urmatoarele reguli:
a) Monedele de aur, precum si devizele straine, trebuiesc evaluate an bilant, dupa media schimbului din luna anterioara datei an care s-a intocmit bilantul;" (www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=9203)

"115. Registrul-inventar este un document contabil obligatoriu in care se inregistreaza toate elementele patrimoniale de activ si de pasiv, grupate in functie de natura lor, conform posturilor din bilantul contabil, inventariate potrivit normelor legale. Elementele patrimoniale inscrise in registrul-inventar au la baza listele de inventariere sau alte documente care justifica continutul fiecarui post din bilantul contabil." (http://www.dorinm.3x.ro/work/legislatie/HG704dec1993b.html)

variante: articole/pozitii de bilant


    Reference: http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=9203
    Reference: http://www.dorinm.3x.ro/work/legislatie/HG704dec1993b.html
Maria Tulbure
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
3 mins
  -> Multumesc.

agree  Cristina Butas
29 mins
  -> Multumesc.

agree  Iulia Manescu
5 hrs
  -> Multumesc.

agree  xxxMihai Badea
9 hrs
  -> Multumesc.