KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

sum-of-years'-digits method

Romanian translation: amortizare accelerata


05:39 Jun 16, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: sum-of-years'-digits method
Uses sum-of-years'-digits method to find the amount of depreciation in a specific period.

Eu nu am mai mult context, dar am gasit de exemplu asta pe net:
OfficeSpace
Depreciation Methods include:, - Straight Line - Declining Balance - Double
declining Balance - Sum-of-years Digit - double Declining Balance ...
www.space95.sc/pages/software_os_asset.asp - 22k - Cached - Similar pages
Elvira Stoianov
Luxembourg
Romanian translation:amortizare accelerata
Explanation:
Metode de amortizare exista urmatoarele metode de amortizare : metoda lineara, metoda degresiva, metoda accelerata.
http://conta.ro/dictionar_litera.php?litera=m

9)În cazul metodei de amortizare accelerata, amortizarea se calculeaza dupa cum urmeaza:
a)pentru primul an de utilizare, amortizarea nu poate depasi 50 % din valoarea de intrare a mijlocului fix;
b)pentru urmatorii ani de utilizare, amortizarea se calculeaza prin raportarea valorii ramase de amortizare a mijlocului fix la durata normala de utilizare ramasa a acestuia.
http://www.edex.ro/articol_cod_fiscal_16585_Art. 24: Amortiz...
Selected response from:

Mihaela Brooks
Canada
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5amortizare accelerata
Mihaela Brooks
4amortizare proportionala cu ordinea numerica inversa a anilorPaula Marginean


Discussion entries: 1





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
amortizare proportionala cu ordinea numerica inversa a anilor


Explanation:



    Reference: http://www.rubinian.com/dictionar_detalii.php?id=3480
Paula Marginean
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
amortizare accelerata


Explanation:
Metode de amortizare exista urmatoarele metode de amortizare : metoda lineara, metoda degresiva, metoda accelerata.
http://conta.ro/dictionar_litera.php?litera=m

9)În cazul metodei de amortizare accelerata, amortizarea se calculeaza dupa cum urmeaza:
a)pentru primul an de utilizare, amortizarea nu poate depasi 50 % din valoarea de intrare a mijlocului fix;
b)pentru urmatorii ani de utilizare, amortizarea se calculeaza prin raportarea valorii ramase de amortizare a mijlocului fix la durata normala de utilizare ramasa a acestuia.
http://www.edex.ro/articol_cod_fiscal_16585_Art. 24: Amortiz...

Mihaela Brooks
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 31
Grading comment
multumesc