KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

remaining credits

Romanian translation: credite restante


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:remaining credits
Romanian translation:credite restante
Entered by: Lavinia Pirlog

15:44 Sep 10, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / European Funds
English term or phrase: remaining credits
This would leave the Fund with less than $20 billion in outstanding credits, its lowest in over 20 years. Just three years ago it had nearly $100 billion in outstanding loans. The bulk of the remaining credits is lent to Turkey, where there has also been discussion of early repayment.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
credite restante
Explanation:
Cred că aici este vorba despre credite restante

.: Banii Nostri - Cotidian de finante si afaceri :. Studiul referitor la profilul debitorului bancar arata ca majoritatea ***creditelor restante*** sunt de retail- credit de consum si credit pentru nevoi personale, ...
www.baniinostri.ro/stiri/stiri.php?ContentID=8675 - Pagini similare

Valoarea creditelor restante a ajuns la 200 milioane RON Valoarea ***creditelor restante*** a ajuns la 200 milioane RON.
www.roportal.ro/stiri/stirea-299502.htm - 21k - În Cache - Pagini similare

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-09-10 17:24:04 GMT)
--------------------------------------------------

Iar ”outstanding credits” aş traduce cu ”credite nerambursate”
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6credite restante
Lucica Abil
4restul de credite
Florin Ular
3 +1credite rămase (nerambursate)
Elena Iercoşan


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
credite rămase (nerambursate)


Explanation:
Din câte înţeleg eu, e vorba de credite care fuseseră acordate însă nu au fost achitate. Între timp, unele ţări şi-au plătit datoriile. Turcia urmeaza sa îşi lichideze datoria, ie credite contractate neachitate, fapt precizat de cea de-a doua parte a ultimei propoziţii.
Deci, ** remaining credits** = credite (acordate) rămase (care nu au fost încă rambursate)

Elena Iercoşan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandru Molla: Cred ca cele restante sunt "outstanding".
3 hrs
  -> Mulţumesc, Alex!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
credite restante


Explanation:
Cred că aici este vorba despre credite restante

.: Banii Nostri - Cotidian de finante si afaceri :. Studiul referitor la profilul debitorului bancar arata ca majoritatea ***creditelor restante*** sunt de retail- credit de consum si credit pentru nevoi personale, ...
www.baniinostri.ro/stiri/stiri.php?ContentID=8675 - Pagini similare

Valoarea creditelor restante a ajuns la 200 milioane RON Valoarea ***creditelor restante*** a ajuns la 200 milioane RON.
www.roportal.ro/stiri/stirea-299502.htm - 21k - În Cache - Pagini similare

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-09-10 17:24:04 GMT)
--------------------------------------------------

Iar ”outstanding credits” aş traduce cu ”credite nerambursate”

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 198
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Muntean
52 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Bogdan Burghelea
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Marinela Sandoval
4 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Marcella Magda
17 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Marcela MF
1 day13 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Cristiana Coblis
1 day14 hrs
  -> Mulţumesc!

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
restul de credite


Explanation:
După cum înţeleg eu, se vorbeşte de două cuantumuri. În prima parte (deşi era bine să ne dai contextul de mai înainte puţin) se dau detalii despre un anumit procent din credite acordat nu ştim cui iar în a doua parte se precizează că "marea masă din restul de credite a fost acordată Turciei, unde, de asemenea, s-a discutat rambursarea etc..."

Florin Ular
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 64