KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

due to customers

Romanian translation: conturile clientelei


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:due to customers
Romanian translation:conturile clientelei
Entered by: Mihaela Roman

14:03 Sep 15, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: due to customers
"Due to banks", "Due to customers" and "Debt securities in issue" include various forms of interbank and customer loans and proceeds ...
Mihaela Roman
Romania
conturile clientelei
Explanation:
Trebuie să fie vorba despre un post dintr-un bilanţ bancar.

Operaţiuni cu clientela sau, mai specific, conturile clientelei.

OPERATIUNI CU CLIENTELA : clasa 2 de conturi din planul de conturi bancar, care reflecta operatiunile efectuate de catre banca cu clientii sai, altii decat bancile(operatiuni care figureaza in clasa 1), sub forma de credite, depozite sau conturi curente. In categoria operatiunilor cu clientela intra : operatiunile de creditare ; operatiuni de dare/ luare de imprumuturi de la clientela financiara ; operatiuni de pensiune cu clientela ; operatiuni in conturile clientelei(plati, incasari), carnete de cec.
http://www.krimket.ro/dictionarbancar.php

Clasa 2 – Operaţiuni cu clientela – unde sunt înregistrate separat la activ şi la pasiv toate operaţiunile de intermediere cu clientela concretizate în atragerea de resurse şi acordarea de credite. Grupele de conturi specifice acestei clase sunt:
...
Grupa 25 – *Conturile clientelei*
Contul 251 – Conturile curente – sunt înregistrate atât la activ cât şi la pasiv pentru toate operaţiunile curente ale clientelei de încasări şi plăţi;
Contul 252 – Conturi de depozite – sunt înregistrate la pasiv pentru toate plasamentele sub formă de depozite pe care le realizează clientela la banca respectivă(depozite la vedere, depozite la termen, depozite colaterale, certificate de depozit şi livrete de economii);
http://209.85.135.104/search?q=cache:2azJ7aPrQQMJ:www.biblio...

Operatiuni cu clientela
din care:
Conturi curente creditoare
Depozite primite

Due to customers
http://www.creditcoop.ro/indic.php


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-09-15 17:48:59 GMT)
--------------------------------------------------

Iar Due to banks -> Depozite ale băncilor

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-09-15 18:07:25 GMT)
--------------------------------------------------

PLANUL DE CONTURI PENTRU SOCIETATILE BANCARE

Clasa 1 -; OPERATIUNI DE TREZORERIE SI OPERATIUNI INTERBANCARE
Grupa 13 -; DEPOZITE INTERBANCARE
P 132 -; Depozite ale bancilor

Clasa 2 -; OPERATIUNI CU CLIENTELA
Grupa 25 -; CONTURILE CLIENTELEI
B 251 -; Conturi curente
P 253 -; Conturi de depozite
http://www.preferatele.com/docs/economie/4/planul-de-conturi...

A - conturi de activ
P - conturi de pasiv
B - conturi atât de activi, cât şi de pasiv
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
Ok, multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6debite catre clientiEduard Pascariu
5conturile clientelei
Lucica Abil


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
debite catre clienti


Explanation:
debite catre clienti

Eduard Pascariu
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
42 mins

agree  Renata Rusu
48 mins

agree  Anca Nitu
2 hrs

agree  Cristiana Coblis
5 hrs

agree  RODICA CIOBANU
21 hrs

agree  clauswe
23 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
conturile clientelei


Explanation:
Trebuie să fie vorba despre un post dintr-un bilanţ bancar.

Operaţiuni cu clientela sau, mai specific, conturile clientelei.

OPERATIUNI CU CLIENTELA : clasa 2 de conturi din planul de conturi bancar, care reflecta operatiunile efectuate de catre banca cu clientii sai, altii decat bancile(operatiuni care figureaza in clasa 1), sub forma de credite, depozite sau conturi curente. In categoria operatiunilor cu clientela intra : operatiunile de creditare ; operatiuni de dare/ luare de imprumuturi de la clientela financiara ; operatiuni de pensiune cu clientela ; operatiuni in conturile clientelei(plati, incasari), carnete de cec.
http://www.krimket.ro/dictionarbancar.php

Clasa 2 – Operaţiuni cu clientela – unde sunt înregistrate separat la activ şi la pasiv toate operaţiunile de intermediere cu clientela concretizate în atragerea de resurse şi acordarea de credite. Grupele de conturi specifice acestei clase sunt:
...
Grupa 25 – *Conturile clientelei*
Contul 251 – Conturile curente – sunt înregistrate atât la activ cât şi la pasiv pentru toate operaţiunile curente ale clientelei de încasări şi plăţi;
Contul 252 – Conturi de depozite – sunt înregistrate la pasiv pentru toate plasamentele sub formă de depozite pe care le realizează clientela la banca respectivă(depozite la vedere, depozite la termen, depozite colaterale, certificate de depozit şi livrete de economii);
http://209.85.135.104/search?q=cache:2azJ7aPrQQMJ:www.biblio...

Operatiuni cu clientela
din care:
Conturi curente creditoare
Depozite primite

Due to customers
http://www.creditcoop.ro/indic.php


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-09-15 17:48:59 GMT)
--------------------------------------------------

Iar Due to banks -> Depozite ale băncilor

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-09-15 18:07:25 GMT)
--------------------------------------------------

PLANUL DE CONTURI PENTRU SOCIETATILE BANCARE

Clasa 1 -; OPERATIUNI DE TREZORERIE SI OPERATIUNI INTERBANCARE
Grupa 13 -; DEPOZITE INTERBANCARE
P 132 -; Depozite ale bancilor

Clasa 2 -; OPERATIUNI CU CLIENTELA
Grupa 25 -; CONTURILE CLIENTELEI
B 251 -; Conturi curente
P 253 -; Conturi de depozite
http://www.preferatele.com/docs/economie/4/planul-de-conturi...

A - conturi de activ
P - conturi de pasiv
B - conturi atât de activi, cât şi de pasiv

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 198
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Ok, multumesc.