KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

call game

Romanian translation: castiguri provenite din telefoanele jucatorilor/participantilor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:call game proceeds
Romanian translation:castiguri provenite din telefoanele jucatorilor/participantilor
Entered by: Mihaela Ghiuzeli

10:59 Jan 17, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / financial statement
English term or phrase: call game
Tabel intr-un
Statement of income and expenditure
-Contribution
-Contribution net proceedings call games
-Contribution special projects
Other income
-Interest income financing
....
Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
castiguri provenite din telefoanele jucatorilor/participantilor
Explanation:
http://www.state.nj.us/lottery/games/1-1_mega_millions.shtml
Fiecare telefon se plateste in functie de joc/companie cu mult mai mult decat un telefon obisnuit.
Cred ca la asta se refera dar nu sunt sigura.
Selected response from:

Mihaela Ghiuzeli
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3contributia la castigurile nete realizate de participantii la loterieAnca Nitu
1 +1castiguri provenite din telefoanele jucatorilor/participantilor
Mihaela Ghiuzeli


Discussion entries: 2





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
castiguri provenite din telefoanele jucatorilor/participantilor


Explanation:
http://www.state.nj.us/lottery/games/1-1_mega_millions.shtml
Fiecare telefon se plateste in functie de joc/companie cu mult mai mult decat un telefon obisnuit.
Cred ca la asta se refera dar nu sunt sigura.


Mihaela Ghiuzeli
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: trebuie context, Contribution net proceedings call games = contributia din castigurile nete realizate cu jocurile ( acuma ce jocuri sunt scrie pe undeva prin material)
3 hrs
  -> Multumesc Anca. M-am gandit ca participantii comunica prin telefon iar telefoanele astea sunt o alta sursa de venituri.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
contributia la castigurile nete realizate de participantii la loterie


Explanation:
call (someone's) bluff To challenge another with a display of strength or confidence.
http://www.bartleby.com/61/76/C0037600.html
cred ca se refera la "claim" aici ca in "claimed amounts " fiind vorba de loterie iar banii sunt in coloana celalata :)


greu de spus pt mine usor pt tine : coloana cu pricina e la profit sau pierderi ?

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 198