KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

accounts in credit

Romanian translation: cont cu sold pozitiv


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:accounts in credit
Romanian translation:cont cu sold pozitiv
Entered by: anamaria bulgariu

12:19 Jan 17, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Finance (general)
English term or phrase: accounts in credit
O bancă declară despre un client că "their accounts are in credit".
anamaria bulgariu
Romania
cont cu sold pozitiv
Explanation:
"In ideea de atragere a clienţilor, precum şi a diminuării riscurilor de creditare, banca comercială consideră că este mai avantajos să ofere gratuit servicii clienţilor, cu condiţia ca aceştia să-şi menţină continuu un ***sold pozitiv*** minim al contului curent."
http://www.fudmn.ro/cursuri/curs_finante_intreprinderi_vol_I...
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +9cont cu sold pozitivxxxMihai Badea
5 +1cont in credit
Andreea Bostan
4e solvabilAnca Nitu


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
cont in credit


Explanation:
as oposed to "in debit"

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2008-01-17 12:26:12 GMT)
--------------------------------------------------

balanta pe plus

Andreea Bostan
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina Adams: intr-adevar, asta inseamna că al lor cont au bani in plus, de exemplu contul meu la scoala la momentul acesta este in credit deoarece mi-au ramas bani in plus pe el dupa ce s-au platit bursele, bani pe care ii pot folosi pt următoarea rata
4 mins
  -> multumesc :)

46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +9
account in credit
cont cu sold pozitiv


Explanation:
"In ideea de atragere a clienţilor, precum şi a diminuării riscurilor de creditare, banca comercială consideră că este mai avantajos să ofere gratuit servicii clienţilor, cu condiţia ca aceştia să-şi menţină continuu un ***sold pozitiv*** minim al contului curent."
http://www.fudmn.ro/cursuri/curs_finante_intreprinderi_vol_I...


xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 584
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Manole
1 hr

agree  Ede Lungu
1 hr

agree  Mihaela Ghiuzeli
1 hr

agree  Cristina Chaplin
1 hr

agree  Andreea Bostan
3 hrs

agree  Irina Schwab: exact; adica nu a intrat in ”overdraft”, contul este ”pe plus”
5 hrs

agree  Anca Nitu
6 hrs

agree  Iosif JUHASZ
17 hrs

agree  RODICA CIOBANU
20 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
e solvabil


Explanation:
alta varianta, clientul e solvabil
SOLVÁBIL, -Ă, solvabili, -e, adj. Care dispune de suficiente mijloace băneşti sau bunuri pentru a-şi îndeplini la termen obligaţiile
http://dexonline.ro/search.php?cuv=solvabil

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 198