KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

severance indemnity

Romanian translation: compensaţie


12:51 Apr 24, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: severance indemnity
Def.: Income bridge, the amount of which is negotiable, provided by some employers for employees going from employment to unemployment.

"Abfertigung" in germana, daca va este de ajutor.

Multumesc!
Cris Hirzoiu
Austria
Romanian translation:compensaţie
Explanation:
Cred că asta e, compensaţie în caz de concediere.

(5) În cazul concedierii pentru motivul prevazut la Art. 61 lit. c) salariatul beneficiaza de o ***compensatie***, in conditiile stabilite in contractul colectiv de munca aplicabil sau in contractul individual de munca, dupa caz.
Selected response from:

Ovidiu Martin Jurj
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4indemnizatie de desfacere a contractului de muncaDiana Lupu
4 +5compensaţie
Ovidiu Martin Jurj
3 +2plată compensatorie (plăţi compensatorii)
Oana Negut


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
indemnizatie de desfacere a contractului de munca


Explanation:
sugestie


    Reference: http://www.fellesforbundet.no/internet/templates/internation...
Diana Lupu
Romania
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Surmei: de acord, http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=1346...
8 mins

agree  Lucica Abil: având în vedere că are caracter convenţional, şi nu legal, aş spune că aceasta este traducerea corectă.
28 mins

agree  wordbridge
5 hrs

agree  ioana gabriela sandu
2 days9 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
compensaţie


Explanation:
Cred că asta e, compensaţie în caz de concediere.

(5) În cazul concedierii pentru motivul prevazut la Art. 61 lit. c) salariatul beneficiaza de o ***compensatie***, in conditiile stabilite in contractul colectiv de munca aplicabil sau in contractul individual de munca, dupa caz.


    Reference: http://www.eafacere.ro/cm2.asp
Ovidiu Martin Jurj
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 24
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Buzatu: de acord, sau compensatie pentru & in caz de demitere
1 min
  -> mulţumesc, Anca

agree  Georgiana Vasilescu
1 hr
  -> mulţumesc, Georgiana

agree  Alina Weidell
2 hrs
  -> mulţumesc, Alina

agree  Anca Nitu
5 hrs
  -> mulţumesc, Anca

agree  Ede Lungu
4 days
  -> mulţumesc, Ede

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
plată compensatorie (plăţi compensatorii)


Explanation:
O altă sugestie....


    Reference: http://www.newschannel.ro/stiri/40/5646/Muncitorii-disponibi...
    Reference: http://www.avocatnet.ro/content/forum%7CdisplayTopicPage/top...
Oana Negut
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  DocT
2 hrs

agree  Rodica Stefan
16 hrs