KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

score

Romanian translation: punctaj


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:score
Romanian translation:punctaj
Entered by: Lavinia Pirlog

20:37 Apr 29, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / balance sheet
English term or phrase: score
Balance sheet rating
Brief description
The Module Balance Sheet Rating at first imports the relevant items and calculates the required ratios. Subsequently the ratios are transformed into a ***score*** or into points. These values are finally associated with a rating class.
Cu multumiri
Lavinia Pirlog
Romania
punctaj
Explanation:
cred ca la asta se refera si ratio (raportul ) cred ca este pondere

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2008-04-29 21:21:39 GMT)
--------------------------------------------------

NORME nr.1 din 31 august 2004 privind stabilirea contribuţiei ...
... în afara bilanţului, ponderate în funcţie de gradul lor de risc de credit; ... Punctajul realizat de fiecare instituţie de credit, persoană juridică ...
www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=58199 - 11k - Cached - Similar pages

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2008-04-29 21:23:22 GMT)
--------------------------------------------------

...sunt transformate intr-un punctaj sau in puncte.
Cred ca depinde de modul de evaluare fie a punctajului, sau a punctelor in sine

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2008-04-29 21:26:34 GMT)
--------------------------------------------------

DOC]
SCRISOARE ATESTARE
File Format: Microsoft Word - View as HTML
ultimul bilanţ înregistrat la 31.12.2007. - ultima balanţă analitică la 29.02.2008. punctaj. 4. Criterii primare de performanţă ...
www.quickweb.ro/autoevaluare.doc - Similar pages
Selected response from:

Alina Weidell
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3scorAnca Nitu
3 +2punctaj
Alina Weidell


Discussion entries: 2





  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
punctaj


Explanation:
cred ca la asta se refera si ratio (raportul ) cred ca este pondere

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2008-04-29 21:21:39 GMT)
--------------------------------------------------

NORME nr.1 din 31 august 2004 privind stabilirea contribuţiei ...
... în afara bilanţului, ponderate în funcţie de gradul lor de risc de credit; ... Punctajul realizat de fiecare instituţie de credit, persoană juridică ...
www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=58199 - 11k - Cached - Similar pages

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2008-04-29 21:23:22 GMT)
--------------------------------------------------

...sunt transformate intr-un punctaj sau in puncte.
Cred ca depinde de modul de evaluare fie a punctajului, sau a punctelor in sine

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2008-04-29 21:26:34 GMT)
--------------------------------------------------

DOC]
SCRISOARE ATESTARE
File Format: Microsoft Word - View as HTML
ultimul bilanţ înregistrat la 31.12.2007. - ultima balanţă analitică la 29.02.2008. punctaj. 4. Criterii primare de performanţă ...
www.quickweb.ro/autoevaluare.doc - Similar pages

Alina Weidell
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Diana Lupu: De acord
7 hrs
  -> multumesc frumos

agree  RODICA CIOBANU
19 hrs
  -> multumesc frumos

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
scor


Explanation:
nu prea merge --- sa transforme in punctaj sau puncte ---- cam pleonastic :)

solutiile afisat mai sus sunt valabile numai in acest caz particular
http://dexonline.ro/search.php?cuv=scor

http://www.proz.com/kudoz/english_to_french/other/362688-dai...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 198

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  DocT
9 hrs

agree  ioana gabriela sandu
15 hrs

agree  Lia Sabau
2 days9 hrs