KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

back-posting

Romanian translation: înregistrare retroactivă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:back-posting
Romanian translation:înregistrare retroactivă
Entered by: Péter Tófalvi

10:32 Jul 8, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / contabilitate
English term or phrase: back-posting
Nu mă pricep prea mult la detalii, dar cred că este vorba de o înregistrarea repetată a unui articol care a fost scos (amortizat etc.?) în prealabil.
Péter Tófalvi
Hungary
inregistrare retroactiva
Explanation:
(... in registrul-jurnal)
Bineinteles, este doar o parere de inginer.
Cu bine
Selected response from:

tagore
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3inregistrare retroactiva
tagore
2inregistrare retroactiva
ayast


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
inregistrare retroactiva


Explanation:
(... in registrul-jurnal)
Bineinteles, este doar o parere de inginer.
Cu bine


tagore
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 47
Grading comment
Mulţumesc!

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
inregistrare retroactiva


Explanation:
-

ayast
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Russian
PRO pts in category: 4