KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

overdraft

Romanian translation: overdraft/descoperit de cont


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:overdraft
Romanian translation:overdraft/descoperit de cont
Entered by: Péter Tófalvi

11:45 Jul 8, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: overdraft
la investiţii financiare
Péter Tófalvi
Hungary
overdfat/descoperit de cont
Explanation:
Tot aşa se numeşte şi când se adresează persoanelor juridice.

"Oferta privind pieţele de credit:

* Finanţarea capitalului circulant, prin servicii cum sunt:
- Operaţiuni overdraft (descoperit de cont);
- Împrumuturi pe termen scurt folosite sub formă de trageri la termen fix;
- Împrumuturi pe termen scurt pentru acordarea de alte împrumuturi."
http://www.abnamro.ro/corporates/docs/country/romania/corpor...



--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-07-08 11:56:55 GMT)
--------------------------------------------------

Scuzaţi greşeala de tastare: overdfat > overdraft.
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5overdfat/descoperit de contxxxMihai Badea
3 +2overdraftMonika Silea
4credit pe descoperit de cont
Rose Marie Matei
3descoperire a contului curent
tagore
3restrângere a creditelor fără acoperire
Gad Kohenov


Discussion entries: 9





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
restrângere a creditelor fără acoperire


Explanation:
overdraft
s. n. (fin.) restrângere a creditelor fără acoperire. (engl. overdraft)

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-07-08 11:49:25 GMT)
--------------------------------------------------

overdraft
1. supraincarcare ; supraexcitare
2. neacoprire (a unui mandat de plata)




Gad Kohenov
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in HebrewHebrew

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
credit pe descoperit de cont


Explanation:
http://www.englezaonline.ro/dictionar_contabilitate/credit.h...

Rose Marie Matei
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
overdraft


Explanation:
am văzut aici: http://www.rubinian.com/dictionar_detalii.php?id=2211 că se poate păstra termenul ca atare

Monika Silea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radu DANAILA
18 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Mihaela Ghiuzeli
7 hrs
  -> Mulţumesc!

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
overdfat/descoperit de cont


Explanation:
Tot aşa se numeşte şi când se adresează persoanelor juridice.

"Oferta privind pieţele de credit:

* Finanţarea capitalului circulant, prin servicii cum sunt:
- Operaţiuni overdraft (descoperit de cont);
- Împrumuturi pe termen scurt folosite sub formă de trageri la termen fix;
- Împrumuturi pe termen scurt pentru acordarea de alte împrumuturi."
http://www.abnamro.ro/corporates/docs/country/romania/corpor...



--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-07-08 11:56:55 GMT)
--------------------------------------------------

Scuzaţi greşeala de tastare: overdfat > overdraft.

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 584
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gabrielle Weatherhead: http://arhiva.wall-street.ro/cautari/2007-02-27/6/taxa-euro-...
13 mins

agree  Radu DANAILA: overdraft ...
16 mins

agree  wordbridge
5 hrs

agree  Anca Nitu: descoperit de cont, in UK am intalnit insa termenul ca descriind un imprumut in cadrul unei linii de credit ar trebui precizata destinatia textului
7 hrs

agree  RODICA CIOBANU
19 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
descoperire a contului curent


Explanation:
Def.
http://www.raiffeisen.ro/wps/portal/internet/kcxml/04_Sj9SPy...
Cu bine

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-07-08 11:57:18 GMT)
--------------------------------------------------

O referinta mai explicita
http://www.avantaje.ro/index.php?a=3243


tagore
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 47