KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

closed-end investment fund

Romanian translation: fond/societate de investiţii cu capital fix


12:27 Jul 8, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: closed-end investment fund
nu am context.
Péter Tófalvi
Hungary
Romanian translation:fond/societate de investiţii cu capital fix
Explanation:
Pe filieră franceză: closed-end investment fund = société d'investissement à capital fixe
GrandDictionnaire

SECŢIUNEA 2 - Prevederi generale privind bilanţul şi contul de ...
(b) întreprinderile asociate cu ***societăţi de investiţii cu capital fix***, dacă obiectul unic de activitate al societăţilor astfel asociate este acela de ...
www.rdt-contabilitate.ro/directiva_a_patra_a_consiliului_di... - 21k - În Cache - Pagini similare
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4fond/societate de investiţii cu capital fixxxxMihai Badea
4 +1fond închis de investiţii
Iosif JUHASZ


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
fond/societate de investiţii cu capital fix


Explanation:
Pe filieră franceză: closed-end investment fund = société d'investissement à capital fixe
GrandDictionnaire

SECŢIUNEA 2 - Prevederi generale privind bilanţul şi contul de ...
(b) întreprinderile asociate cu ***societăţi de investiţii cu capital fix***, dacă obiectul unic de activitate al societăţilor astfel asociate este acela de ...
www.rdt-contabilitate.ro/directiva_a_patra_a_consiliului_di... - 21k - În Cache - Pagini similare

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 584
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghiuzeli: http://www.investorwords.com/893/closed_end_fund.html
8 mins

agree  Radu DANAILA
19 mins

agree  wordbridge
5 hrs

agree  Anca Nitu
7 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
fond închis de investiţii


Explanation:
.


    Reference: http://www.zf.ro/articol_162835/prunea_cauta_100_mil__euro_p...
Iosif JUHASZ
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
19 hrs
  -> Mulţumesc!