KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

depositor

Romanian translation: deponent


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:depositor
Romanian translation:deponent
Entered by: Diana Nacu

12:19 Aug 25, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Finance (general) / banking
English term or phrase: depositor
depositor

a person who places or has money on deposit in a bank or similar organization
Diana Nacu
Ireland
deponent
Explanation:
Vezi link, s-ar putea sa trebuiasca sa scoti spatiile (%20) libere ca sa poti sa vezi. :)
Selected response from:

Sigina
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8deponent
Sigina
4 +4depunatorAlice Crisan


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
deponent


Explanation:
Vezi link, s-ar putea sa trebuiasca sa scoti spatiile (%20) libere ca sa poti sa vezi. :)


    Reference: http://www.contabilnet.ro/resurse/Cerere%20de%20depunere%20s...
Sigina
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nina Iordache
19 mins
  -> Mulţumesc, Nina!

agree  Lucica Abil: Potrivit dicţionarului meu de drept civil, părţile contractului de depozit se numesc deponent şi depozitar.
26 mins
  -> Mulţumesc, Lucia!

agree  Kathleen79
29 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Cristina Bolohan: Contract de depozit - Drept Civil-Contractul prin care o persoana, numita deponent (depunator), incredinteaza un lucru mobil altei persoane, numita depozitar, care se obliga sa-l pastreze si sa-l restituie in natura, la termenul convenit sau la cerere.
47 mins
  -> Mulţumesc.

agree  anamaria bulgariu
51 mins
  -> Mulţumesc, Anamaria!

agree  Denise Idel
2 hrs
  -> Mulţumesc, Denise!

agree  RODICA CIOBANU
19 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Cristina Butas
12 days
  -> Mulţumesc!

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
depunator


Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2008-08-25 12:25:12 GMT)
--------------------------------------------------

depunător


Substantiv masculin
1. depositor

http://www.dictionarromanenglez.ro/dictionar/?cuvant=depunăt...


--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2008-08-25 12:42:12 GMT)
--------------------------------------------------

O diferenta intre cei doi termeni ,poate o ajuta pe Diana: DEPUNĂTÓR, -OÁRE, depunători, -oare, s.m. şi f. Persoană care depune spre păstrare o sumă de bani, hârtii de valoare etc. - Depune + suf. -ător.
Sursa: DEX '98

DEPONÉNT^2, -Ă, deponenţi, -te s.m. şi f. Persoană care încredinţează unei alte persoane un lucru în temeiul unui contract de depozit; depunător. - Din lat. deponens, -ntis, it. deponente.

Alice Crisan
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  autorulanei: mai există şi varianta "deponent", folosită frecvent mai ales în domeniul bancar
6 mins
  -> Multumesc autorulanei, da sunt de acord am gasit la ambele referinte

agree  Kathleen79
38 mins
  -> Multumesc Kathleen79 :)

agree  anamaria bulgariu
1 hr
  -> Multumesc Anamaria :)

agree  clauswe
1 hr
  -> Multumesc clauswe :)