KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

big swinging dick

Romanian translation: rechin financiar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:big swinging dick
Romanian translation:rechin financiar
Entered by: Denise Idel

14:01 Aug 29, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: big swinging dick
Discutie despre traderi.

"He told me he was a big swinging dick. I thought he was going to show it to me for a moment."

Wikipedia: Big Swinging Dick — A big-time trader or salesman. ("If he could make millions of dollars come out of those phones, he became that most revered of all species: a Big Swinging Dick." p.34) The opposite of this term is Geek, used to describe a just-hired trainee.

Nu stiu care ar fi traducerea cea mai buna in romana.
Iosis
Romania
rechin cu c... tari/cu *mana* buna si in mari manevre financiare
Explanation:
.
Selected response from:

Denise Idel
Israel
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2mare mahăr in vanzariAnca Nitu
4rechin financiar
Denise Idel
3 +1rechin cu c... tari/cu *mana* buna si in mari manevre financiare
Denise Idel
3mare sculă pe basculăDasa Suciu
Summary of reference entries provided
Mihaela Ghiuzeli

Discussion entries: 20





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mare sculă pe basculă


Explanation:
Poate ar merge...că se foloseşte des...


    Reference: http://www.123urban.ro/showTerm.htm?term=scul%C4%83
Dasa Suciu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: cred ca e "de" bascula :) , din cate stiu inseamna altceva, are o conotatie "grozaveala", pe cand "dick-ul" cu pricina chiar da rezultatele scontate, s-ar putea sa ma insel insa
1 hr
  -> E posibil!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
rechin cu c... tari/cu *mana* buna si in mari manevre financiare


Explanation:
.

Denise Idel
Israel
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu
25 mins
  -> Merci... (tu esti vinovata ;-) )

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
mare mahăr in vanzari


Explanation:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=big swinging ...
1. big swinging dick 47 up, 7 down
1. the financial industry's term for a rainmaker; a Wall Street executive who brings in enormous amounts of money for the firm, possibly because he has just screwed a customer.


din acelasi glosar online pe care il recomand calduros pentru argou

1. rainmaker 77 up, 50 down
An employee who creates a significant amount of new business to a company. This term is often used in the context of a financial services company, such as a brokerage.


Nu este "big time trader" ci un tip care da rezultate spectaculoase in domeniul vanzarilo prin mijloace nu tocmai ortodoxe :):):)
Va rog sa precizati daca doriti sa pastrati trivialitatea originalului sau doriti s-o moderati nitel
E important
In contextul financiar in care ati incadrat termenul , expresia " mare scula" e cu totul nepotrivita :) daca insa doriti "savoarea" originala .... :)

http://dexonline.ro/search.php?cuv=mahar




--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-08-29 18:55:40 GMT)
--------------------------------------------------

sau

expert in "invarteli" financiare

http://dexonline.ro/search.php?cuv=invarteli

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2008-08-29 20:20:19 GMT)
--------------------------------------------------

alta solutie 'moderata"

"baiat cu greutate " in domeniul vanzarilor

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 198

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  k33pwalkin: Nu e vorba de "pastrarea savorii originale", ci de faptul ca urmatoarea fraza spune"i thought he was going to show it to me for a moment"
6 mins
  -> astept ca askerul sa raspunda la aceasta intrebare, sau sa schimbe incadrarea ( Business/Financial)

neutral  Denise Idel: exact, trebuie gasita o solutie bazata pe jocul de cuvinte.
20 mins
  -> pardon de confuzie :), de ce nu afisati"rechinul"?

agree  Cristina Bolohan: sau expert in inginerii financiare
12 hrs

agree  valdo75
17 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rechin financiar


Explanation:
si cu asta gata... opresc robinetul :-)

Denise Idel
Israel
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12




Reference comments


3 mins
Reference

Reference information:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=big swinging ...

Mihaela Ghiuzeli
United States
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 44