KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

procurement notice

Romanian translation: cerere de oferta/anunt/notificare de (intentie) achizitie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:procurement notice
Romanian translation:cerere de oferta/anunt/notificare de (intentie) achizitie
Entered by: Lavinia Pirlog

10:37 Mar 7, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / audit
English term or phrase: procurement notice
1. The Delegations supervise the contracting & tendering. Their ex-ante endorsements are required at each stage of the process. The main stages are: i) publication of forecast note, ii) publication of procurement notice, iii) tender dossier, iv) selection of evaluation committee, v) evaluation of submitted offers & evaluation report, vi) signing of contract & subsequent contract amendments.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
cerere de oferta
Explanation:
Unii ii zic anunt de achizitie (vezi link).
HTH
Selected response from:

Tehno
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Anunt de intentie achizitieTudor Soiman
4cerere de oferta
Tehno
4notificare de achizitiexxxOanaK
3 -1caiet de sarcinixxxvaradinum tr


Discussion entries: 4





  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
caiet de sarcini


Explanation:
am citit multe articole si definitii pe net si, dupa parerea mea, este vorba de "caietul de sarcini", cu atat mai mult cu cat pare-se ca este vorba de o licitatie.

Succes!

xxxvaradinum tr
Specializes in field
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Ioana Costache: nu tocmai. caietul de sarcini este "tender dossier", in astfel de cazuri, si nu este publicat, ci se trimite entitatilor care liciteaza in urma "procurement notice-ului", care este publicat in presa, pe internet etc.
1 day11 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Anunt de intentie achizitie


Explanation:
tender dossier caietul de sarcini


    Reference: http://www.dgmarket.com/eproc/purchaser?purchaser_id=715519
    Reference: http://www.devbusiness.com/samplepn.cfm
Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioana Costache
1 day10 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
notificare de achizitie


Explanation:
Caietul de sarcini vine mai tarziu, iar achizitia nu trebuie sa fie neaparat in forma de tender.

xxxOanaK

2 days15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cerere de oferta


Explanation:
Unii ii zic anunt de achizitie (vezi link).
HTH


    Reference: http://www.rcc.ro/achizitii/achizitii.htm
Tehno
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4