ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

advance payment guarantee

Romanian translation: garantie pentru plata in avans

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:advance payment guarantee
Romanian translation:garantie pentru plata in avans
Entered by: Mihaela Balta

08:00 Nov 29, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Finance (general)
English term or phrase: advance payment guarantee
down payment guarrantee
Mihaela Balta
garantie pentru plata in avans
Explanation:
down payment guarantie - garantie pentru plata partiala/initiala (pe loc)

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2004-11-29 08:21:34 GMT)
--------------------------------------------------

guarantee :)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 47 mins (2004-11-30 08:47:53 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Am gasit varianta folosita de bancile din Romania:

... Scrisoare de garanţie bancară de returnare a avansului (Advance Payment Guarantee) Scrisoare de garanţie bancară de bună execuţie (Performance Guarantee ...
www.brd.ro/PDF/pjuridice/SGB Buna plata .pdf
Selected response from:

elenus
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4garantie pentru plata in avans
elenus
4garantie de restituire a avansuluiCristiana Malinas


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
garantie de restituire a avansului


Explanation:
Garanteaza returnarea oricarei plati facute in avans.

Cristiana Malinas
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
garantie pentru plata in avans


Explanation:
down payment guarantie - garantie pentru plata partiala/initiala (pe loc)

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2004-11-29 08:21:34 GMT)
--------------------------------------------------

guarantee :)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 47 mins (2004-11-30 08:47:53 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Am gasit varianta folosita de bancile din Romania:

... Scrisoare de garanţie bancară de returnare a avansului (Advance Payment Guarantee) Scrisoare de garanţie bancară de bună execuţie (Performance Guarantee ...
www.brd.ro/PDF/pjuridice/SGB Buna plata .pdf

elenus
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 58

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihai Badea: vezi https://entry.credit-suisse.ch/csfs/p/cb/en/tradefinance/gar...
3 hrs
  -> multumesc

agree  Paula Dana Szabados
4 hrs
  -> multumesc

agree  Marcella Magda
6 hrs
  -> multumesc

agree  Cristina Moldovan do Amaral
7 hrs
  -> multumesc

neutral  Maricica W.: cred ca nu e vorba despre o plata, ci despre un credit - vedeti linkul de la Mihai Badea
7 hrs
  -> "... provides services to the supplier. Guarantees shall mean: a guarantee of return of the advance payment (Advance Payment Guarantee); ..." www.belarusembassy.org/economic/ economy/currency_regulation.htm. Nu se returneaza creditul ci plata in avans