KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

accruals

Romanian translation: cont de regularizare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:accruals
Romanian translation:cont de regularizare
Entered by: Florin Hulubei

13:54 Dec 6, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Manual de contabilitate
English term or phrase: accruals
Termen pentru care am gasit ceva variante dar care mi se par nesatisfacatoare. Poate ca o sugestie din partea dumneavoastra mi-ar fi mai de folos.
Florin Hulubei
cont de regularizare
Explanation:
vezi si intrarea de www.granddictionnaire.com

Daca ai avea mai mult context...

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2004-12-06 14:04:25 GMT)
--------------------------------------------------

Vezi si

http://www.proz.com/?sp=h&id=239483
Selected response from:

Ciprian Dumea
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5obligatii pecuaniare neonorate
Cristiana Coblis
4cont de regularizare
Ciprian Dumea
4posturi tranzitorii
Andrei Albu


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
posturi tranzitorii


Explanation:
Depinde de context. I DEER en>ro, am gasit "posturi tranzitorii" pentru acrruals. La singular, subst. accrual este crestere (continua), acumulare

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 72

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cont de regularizare


Explanation:
vezi si intrarea de www.granddictionnaire.com

Daca ai avea mai mult context...

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2004-12-06 14:04:25 GMT)
--------------------------------------------------

Vezi si

http://www.proz.com/?sp=h&id=239483


    Reference: http://www.rubinian.com/dwnld/cuprins.rtf
Ciprian Dumea
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
obligatii pecuaniare neonorate


Explanation:
Asa figureaza in Dictionarul de Contabilitate (2000)
accruals = Accrued liabilities - obligatii pecuniare neonorate

In Dictionarul International de Finante (2000) apare doar
accruals accounting - contabilitatea angajamentelor (cheltuieli angajate sau venituri datorate). Din explicatia de la aceasta intrare reiese acelasi sens de mai sus.

Cam atat si bafta!

Cristiana Coblis
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 93